Gå til innhold

Anmeldelse: Hunted: The Demon's Forge (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nesten det holder med å gjenta meg selv fra utviklerdagbok-videoen!

 

"really cool swords" "really cool weapons"

"amazing spells and magic special effects"

"cover based"

"cool way to do something, 'yeah, that's awesome!'"

 

Fargo, da. Tror ikke det. :p

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

4/10 ja.. Håpløst, gir alle kritikere ut dårlige karakterer når de møter et spill de ikke mestrer? Hunted har jeg og en kompis hatt det masse moro med, co-op delen er noe av det beste som er på markedet i dag. Grafikken er dårlig ja, men grafikk betyr INGENTING!

 

8/10 fra meg!

 

Sier meg enig med deg & karakteren du ga her, muligens en 9/10, synes spillet har mye mer i co-op mode enn masse annet jeg har spilt co-op paa lang tid. Liker hvordan hemmelighetene er laget, grafikken er ikke daarlig som nevnt, litt saann midt paa tre, men spillbarheten var genial.

 

Det tok meg tilbake til Gears of War tiden bare i en litt annen setting, likte nesten dette like godt som GoW.

 

Nei, dette var en latterlig daarlig anmeldelse i mine oeyne dog ting er subjektivt for den enkeltes mening.

 

Det at Dungeon Siege 3 har faatt hoeyere karakter... Sier ganske mye for de som har spilt begge spillene!

 

Vet i allefall at de anmeldelsene du skriver kommer jeg til aa ta en stor klype med salt fremover. No offense, min subjektive mening. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...