Gå til innhold

Star Wars: Galaxies legges ned (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har mange gode minner fra SWG....og et par ikke så veldig gode som "combat update" og "new game expirience"...et spill som jeg uansett savner littegrann.

 

Og ja....SW serien er nok melket veldig bra, men folk vil fremdeles ha det, så no harm done. Personlig har jeg gledet meg som en unge og fulgt med på utviklingen til SWTOR hver bidige uke siden januar 2009...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvd veldig mye MMO selv etter de gode gammle SWG dagene, men har blitt mye bom kjøp opp gjennom årene. Var vel eneste WoW som fikk holdt på meg en stund, men selv der gikk jeg fort lei og sluttet flere ganger.

 

Har ikke trua på SWTOR, og kommer ikke til å kjøpe det. Kan hende at jeg kommer til å prøve det ved en trial eller noe, men konklusjonen min er at MMO ikke lengre er en sjanger jeg liker.

 

 

 

Lenke til kommentar

Ah, dette var et fantastisk spill før Combat Upgrade. Vel, fantastisk er å ta litt hardt i, rammene var fantastisk, men innholdet manglet en del.

 

Husker jeg grindet 29 av 32 yrker for å få min jedi character, 2 måneder senere kunne alle velge jedi fra starten av... Det var pain det :p

Lenke til kommentar

Husket at jeg hatet den Jedi updaten. Alle sluttet med det de gjorde for å farme jedi. Spillet var MYE bedre før jedi kom med.

 

Sant nok, men updaten gjor det faktisk vanskligere å unlocke jedien sin, man måtte mestre 5 ukjente yrker først, etter updaten var det 11 ukjente yrker. Det som ødla var ikke updaten, men at det ble kjent hvordan man fikk jedi characteren sin.

 

Når det er sagt så hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle få meg en jedi lenge før spillet ble lansert, men det var jo ikke like mye stas når alle kunne få det, alt som skulle til var tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...