Gå til innhold

Saints Row: The Third aka Over the top!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det verdt å kjøpe for en som digger GTA spillene ?

Hvis du vil ha mye morro, så kjøp det.

Bare ikke legg så mye vekt i historie osv.

 

Men bare mye meningsløs vold =)

 

Kan noen si om det er med mange forskjellige fly i spillet? Jeg har sett det VTOL-flyet i trailerne.

 

Jeg og en kompis har sikkert flere hundre timer i coop fra SR2 hvor vi fløy og landet overalt. :love:

Jeg har fløyt noe som ligner på A-10C Warthog og et vanlig gammelt Cessna fly.

Har også fløytet to forskjellige helikopter.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Kan da skifte klær fra garderoben i butikkene? Isåfall er det noe feil med enten ditt eller mitt spill, for det har funket for meg.

 

Utrolig mye random gøy i dette spillet. Har noen gode karakterer lagd bra jeg fant på Saintsrow.com. Heisenberg (Walter White, Breaking Bad) og Olivia Dunham (Fringe). Og en random slut jeg har lagd selv nå.

Lenke til kommentar

Er det noen som sliter med lagg på Xbox? (Har lagt inn spillet på disk) Det virker som om spillet ikke klarer å oppdatere grafikken når man f.eks. kjører i bil med litt hastighet. Veldig synd, for det ødelegger en del av opplevelsen.

Husker jeg sleit med det samme, men bare at det var i Test Drive 1.

Falt igjennom veien til tider ;P

 

Men jeg har ikke merket noe av det du sier om SR3, men så spiller jeg på PC.

Lenke til kommentar

Møtte nettopp på Professor Genki, uti gata med rocketlauncher.

Prøvde å knerte han men fikk det ikke til, virket egentlig ikke som han angrep meg heller, men heller siktet på alle de andre gjengene/politi.

 

Har møtt flere "superhelter" (eller superskurker er kanskje rettere sagt) i gjengslagsmål. De beveger seg svært raskt, er mer eller mindre usynlig til tider og skyter med svært så tungt skyts. Men de tåler heldigvis ikke et skudd med hagle på kloss hold. :p Elsker Saint's Row 3. wub.gif

 

Edit: Noen som vet hvordan jeg linker PS3en til SaintsRow.com? Har laget en konto der, men aner ikke hvordan jeg linker til PS3en. Dvs jeg fant "Link to PS3" (eller noe sånt), men aner ikke hvilken konto jeg skal bruke og alt det der. Ingen av de tre mail-adressene mine ser ut til å funke, og jeg finner ingenting om "Forgotten password" osv.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Får man ikke delt screenshots fra saintsrow.com enda? Bruker konsollutgave (360), hvis det har noe betydning.

 

Noen av karakterene jeg bruker. Olivia Dunham (Fringe), Heisenberg (Breaking Bad) og Black Cat (Marvel-tegneseriene).

 

post-115035-0-39960800-1321531180_thumb.jpg

 

Utrolig kjipt å være i møte store deler av dagen. Vurderte å ta fri for å game litt denne torsdagen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...