Jump to content
MartinF

NFL.com Fantasy Football 2019

Recommended Posts

Legger denne ut her, så får jeg quote meg selv om noen måneder med resultatet 😅

image.thumb.png.f740d304c6ed2b7d22c67f2cdb633373.png

image.thumb.png.c9592ee10fcbd13b6ac7a05dbd8a9ef3.png

Ved å få det første picket, så blir alt etterpå veldig vanskelig. Ventetiden fra mitt første til andre pick gjør at hele feltet på gode RBs og WRs forsvinner raskt, og sånn fortsetter det. Tok heller noen råsjanser her da, ved å legge inn en skadet Michael Thomas, samt gamle travere i Cobb, AJ Green, Melvin Gordon, osv.

Føler meg ikke veldig selvsikker, men spennende blir det.

Edited by Vertical^
  • Like 1

Ble 13 til slutt da:

Kristiansand Thunder Ducks

North Norwegian Saints

Nfl fantasy Vertical^

Dirty Birds

So good it ertz

Burgundy & Gold

The angles from hell

Nordnes Dragons

pharma bro

streak the lawn

fiasko ballers

air eagles

…og undertegnede 

Seier i første kamp mot Air Eagles - DEILIG 🤩

Så veldig bra ut etter torsdagskampen, men så snudde alt i 19:00 runden og det så ut til jeg gikk mot soleklart tap. Heldigvis stilte Kelce og Montgomery opp på jobb og sikret sesongens første W 🙂

• Like 1

Gøy å se at alle har fått en W og en L så langt! Tett i år.

Men jeg lurer på en ting. Hvordan kunne Angels From Hell plukke opp Gordon i går når Waiver først er i morgen? Alle andre ligaene mine har han beskyttet av Waiver, har vi noen egne regler på dette?

Sannsynligvis fordi han enda ikke er listet opp som en del av Chiefs. Alle spillere som ikke har spilt er åpne for å bli plukket opp. Samme som at man kan plukke opp en som spiller mandag natt etter at kampene har startet søndag. 

En ærlig feil som vi får ryddet opp i. Send meg hvem du egentlig skulle droppe for Bourne så skal jeg ordne opp i dette for deg.

Edited by jenskristian
  • Heart 1

For et jævla rot... 6 spillere på IA/IR, men skal ikke stoppe der - Petter /Hail mary passers har jo tidenes kamp her! Håhå, dette blir 2-3 på meg så det synger. Kjedelig uttelling når foreløpig breakdown er i min favør - men sånn er det og der har jeg alltid vært heldig motsatt retning.

Startet 2 spillere som ikke spiller i dag. Det beklager jeg virkelig. Har vært en tøff uke og fantasy ble nedprioritert.
Ellers må jeg jo si at denne sesongen gikk rett til helvette for meg. Kjedelig, men skal holde løpet ut i rettferdighetens navn.

98454037_kvartfinalerfantasy.thumb.png.8142b4065c6dc3cb5e96d4f4bd257c31.png

Da er kvartfinalene ferdige, hvor jeg (The Angels from Hell) og Hail Mary Passers vant. Satt langt inne hos meg etter en knallstart, endte nesten å choke, men Gibson dro det i land. Alt gikk vel feil for både Dirty Birds og Hail Mary Passers sin del, men en god kamp av Hurts gjør at Hail Mary spiller mot Pharma Bro. 

Semifinaler: 

The Angels from Hell (6) vs (2) Air Eagles 

Hail Mary Passers (5) vs (1) Pharma Bro

Min sesong ender vel her med tragisk timing for Tyreek å få COVID på mot Air Eagles sin Cooper Kupp... :(

Vi får se om jeg klarer å dra i land en seier eller om det blir tredje finaletap på fire år. Blir tøft mot Kupp/AB