Gå til innhold

Hvilket Nintendo-spill spilte du sist?


Morfeo

Anbefalte innlegg

Hun gneller tilogmed om at batteriet i wiimoten din er under halvveis.

Grøss...

Fi er det mest idiotiske de kunne tatt med i spillet. Bare rett ut irriterende og kjedelig. Ingen god sammensetning.

 

Kunne nesten ikke vært mer enig i det du skriver taterfyrings. Noe som også er forferdelig er jo måten man bytter gadgets på, herre... Hvorfor ikke i det minste bruke de to ubrukte d-pad knappene i tillegg? Er forferdelig å bytte gadgets fort. Og det tar lang tid når man bare skal bytte frem og tilbake mellom to ting.

 

Muligens det Zelda spillet med mest feil etter min mening, men så er det jo en del som skiller seg ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kid Icarus: Uprising

 

Herregud, scriptet til dette spillet er hilarious!

quote Pit; G-force in my faaaaaace!

 

Palutena: You'll get winded if you run for too long, so mind your stamina.

Pit: Guess I can't just run past all the enemies. Darn you, balanced gameplay!

 

Elsker dette spillet. Må være et av de beste som er kommet i år, uansett plattform. :D

Lenke til kommentar

Blitt en stund siden jeg spilte et Nintendo-spill. Tror det siste var The Last Story. Men rundet Captain Morgane and the Golden Turtle igår. Det er et fargerikt pek-og-klikk spill der historien går ut på å finne the golden turtle. Du må innom en del øyer, snakke med en del personer og løse en hel del oppgaver, slik som i andre spill i sjangeren. Mitt førsteintrykk av spillet var ganske dårlig, men spillet tok seg opp rundt chapter 5-6, og det ble til slutt en fornøyelig opplevelse. Det som var litt kult er at du møtte på Sunny Blonde fra spillet So Blonde. Tror også at noen av områdene du besøker er de samme som de i So Blonde, bare litt endret på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...