Gå til innhold

– Godt i gang med GTA V (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er redd det ikke kommer noe pc versjon denne gangen jeg... Tenker bare på Red Dead Redemption, som er et så bra spill som det er. Og som sikkert hadde solgt i bøtter og spann hadde de kommet ut på pc også (ikke det at det ikke solgte bra uansett, men hadde jo solgt til enda flere bare pga. de gode omtalene fra alle kanter). Da er det litt vanskelig å se for seg at de tar seg bryet med å gi ut en pc versjon av GTA som stort sett ikke har gjort annet enn å motta slakt fra en samlet brukermasse.

 

Gleder meg uansett til GTA V, håper også at det kommer på pc, men kommer nok til å gjøre som jeg gjorde med IV, kjøpe først til konsoll for å spille igjennom, og så på pc for å spille alle mods og finne på tull med kompiser multiplayer.

Lenke til kommentar

GTA er lagd av pure kvalitet. Det er ikke som CoD spill der de slepper spill hvert år :!:

Rockstar North ga ut tre spill i verdensklasse i perioden fra 2001 til 2004, så det er jo litt skuffende at de ikke har sagt et pip om oppfølgeren til GTA4.

 

Jeg er dog klar over at høyere utviklingskostnader og Episodes from LC kan ha forlenget utviklingstiden til "GTA V".

 

bli det mulig og slå av mobilen eller sperre visse numer denne gangne? ville vært kjekt...

"Hey cousin"

Lenke til kommentar

Gi meg åpen verden slik San Andreas

Gi meg detaljrikheten fra GTA IV

Gi meg sound tracken og story fra Vice City

Gi meg innovasjon fra første GTA

Gi meg den samme følelsen når satt med GTA 3 i hendern for første gang

 

og verden vil gi Rock* game of the year\decade.

 

Kunne ikke ha sagt det bedre selv! Noe av det mest spennende med GTA er jo nettopp at de ikke gir ut gameplay videoer men kun trailere i forkant, slik at man finner alltid gode overraskelser når man første gang spiller :)

Lenke til kommentar

Hvis de dropper Sims- elementene fra GTA 4/SA og selvhøytideligheten fra GTA 4 og heller gjør det mer som VC og GTA 3; da er jeg interessert. De to siste spilla skuffa meg så til de grader.

 

spot on! GTA 4 var rett og slett eit kjedeleg spel.

 

 

Å måtte pleie vennskap med NPCa

Gå på dates

Spele minigames, tukle med ein PC

kjedelege missions dynka med realisme

Ei verd som skal reflektere den ekte verda.

 

vice city og GTA 3 var absurd og morsomt, slik eit spel skal vere, uten slike idiotiske SIMS-element som rockstar har implentert i det siste, særleg i GTA 4.

 

Problemet er at eg fryktar rockstar vil -bygge- på dei SIMS-elementa, sidan spelet fekk 10/10 rating overalt frå speljournalista.

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar

PC-versjonen av GTA4 var god den, TheUser. Problemet i begynnelsen var at spillet krevde mer enn to prosessorkjerner for å gli skikkelig, noe som ikke var så utbredt på den tiden. På moderne maskinvare bør det ikke by på problemer.

Det var ikke mangel på flerkjerner som gjorde at kontrollene rett og slett ikke fungerte i enkelte sammenhenger før patching.

Den fatale og krampeinduserende klatre.-ombord-i-helikopter-sekvensen mot slutten av spillet gjorde at jeg rett og slett ikke gadd å fullføre.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...