Gå til innhold

noen bruker min msn


Anbefalte innlegg

Det er en gammel "kompis" som har gått innpå msn min, endret det hemmelige svaret og endret passord. Hvordan kan jeg egentlig få det tilbake? Han kommer seg da også innpå facebooken min og skriver dritt til mine venner. Får ikke endra msn adresse på facebook med mindre jeg har passordet :/ Kan noen svare meg plis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, de vil nok gjøre noe med det. :)

 

Nå regner jeg med at du har snakka med ham? Du kan også ssnakke med dine/hans foreldre.

 

Har snakket med han, men hans foreldre tror jeg ikke vil bry seg noe særlig om det,siden han ikke lenger bor hos de eller har særlig kontakt med de. og ikke vet jeg heller hvordan jeg skal få kontaktet de. Eneste grunnen til at jeg ikke vet om det vil hjelpe å anmelde han er fordi jeg selv ga han det hemmelige svaret mitt når han skulle hjelpe meg engang. Så det er jo ikke hacking :(

Lenke til kommentar

Kjenner du noen personer som har innflytelse på han? Dersom du ikke når igjennom hos han, kan du prøve å snakke med personer som står han nær.

 

Har snakket med flere av våre felles venner, men han er ikke så lett å prate med, staaa! Eneste grunnen for at han gjør dette er på grunn av en krangel vi hadde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Om man ser at en dør til et hus er åpen, så betyr ikke det at man har lov til å gå rett inn. Har man nøkkel til naboen sitt hus, har man ikke lov til å låse seg inn uten tillatelse. Det samme gjelder facebooken og MSNen din. Anmeld om han ikke slutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...