Gå til innhold

Sniktitt: Prototype 2 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prototype var og er fantastisk, dette blir nok kjøpt på lanseringsdagen.

 

 

Synes forsåvidt ikke historien i Prototype var særlig ille i forhold til den man finner i andré spill, og Web of Intrigue-greiene var et veldig godt konsept.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Personlig syns jeg ikke grafikken i Prototype var dårlig, men den grafiske stilen var stusselig. Største ankepunktet var den usedvanlig kjedelige byen som var nesten uinteressant. Det var allikevel knakende gøy å vite at jeg kunne titte opp på et hustak og tenke "dit skal jeg nå" og så rett og slett bare klatre/fly dit. Det var skikkelig herlig freeroaming!

 

Elsket også Web of Intrigue, det var en stilig måte å forholde seg til historien på, og totalt sett var ikke historien så gal. Var en del middelmådige sjefskaper jeg håper de har pusset på litt, men håper de har beholdt enkeltheten i å kjøre tanks/fly helikopter.

Lenke til kommentar

Tja. Er det verdt å teste Prototype fra 79,90- hylla? Det har egentlig stått på lista i 2 år, men det har aldri frista helt.

 

 

kan si med trygghet at det ikke blir et dumt kjøp=)

prototype er kansje ikke på topp på grafikk, og byen er i bunn og grunn kjedelig, men det er lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill. den følelsen man får av makt, styrke osv er uberskrivelig gjennomført. ikke for å glemme et supert gameplay og fightsystem=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...