Gå til innhold

Lek bankraner i Payday: The Heist (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Får håpe det har Versus, da.

 

Er ikke versus, men personlig synes jeg ikke at dette spillet trenger det. Har allerede utrolig mange timer med dette spillet, sammen med venner, og for min del er dette det beste lanspillet jeg noen gang har spilt. Dette er noe annet enn COD :D

 

Hvis man ikke har planer om å spille med venner over internett eller lan, så finnes det nok bedre spill der ute. For dette spillet er lagd for å lane, og det får de til sinnsykt bra! Må vel legge til at jeg er stor fan av co-op, og jeg synes det er altfor få spill som bygger rundt det. Så det kan nok være mye av grunnen til all hypen for dette spillet :)

 

 

Edit: Håper det snart kommer en anmeldelse av dette spillet? Helst bygd rundt co-op spilling.

Endret av Shadowstep09
Lenke til kommentar

giantbomb har en quicklook oppe på deres side.det er veldig likt heat for å si det sånn :phttp://www.giantbomb.com/quick-look-payday-the-heist/17-5095/

 

Alle gutters drøm, å rane en bank :D Har vært noe snakk om en 40-talls DLC i framtiden også. Hadde vært kult å ranet en bank i Public Enemy-style, med tommyguns etc!

 

Men skulle ønske man kunne planlegge heistene litt, det hadde vært kult. Men siden plasseringen av de forskjellige småoppdragene og objectivene forandrer seg fra hver gang, så syns jeg fortsatt at gjenspillbarheten er ganske bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...