Gå til innhold

Fotomesse i Stjørdal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Blir nok til at jeg hiver meg i bilen og kjører oppover ja. Håper på gode messetilbud på printere som jeg er på utkikk etter for tia. =)

Lenke til kommentar

hmm... skeptisk. Butikken er på størrelse med ett gjennomsnittlig bad, prisene der er usedvanlig høye, betjeningen så godt som uten kunnskap om det de selger. Eieren er lite serviceminded. Skal innom, men har ikke høye forhåpninger, håper at jeg blir positivt overrasket.

Lenke til kommentar

"hmm... skeptisk. Butikken er på størrelse med ett gjennomsnittlig bad, prisene der er usedvanlig høye, betjeningen så godt som uten kunnskap om det de selger. Eieren er lite serviceminded. Skal innom, men har ikke høye forhåpninger, håper at jeg blir positivt overrasket."

 

Utrolig negativt innlegg... Tenk så positivt at det organiseres fotomesse i distriktene. Bli heller hjemme da. Har altid blitt møtt med positiv innstilling fra de ansatte der...

Lenke til kommentar

Utrolig negativt innlegg... Tenk så positivt at det organiseres fotomesse i distriktene. Bli heller hjemme da. Har altid blitt møtt med positiv innstilling fra de ansatte der...

 

Vel,- da har vi forskjellig erfaring. En av de ansatte skulle absolutt selge meg sigma 105mm makro med canon fatning. Etter at jeg hadde forklart at jeg brukte olympus, så fikk jeg til svar at det spillte ingen rolle, fordi akkurat det objektivet var laget til flere forskjellige kamera, så det passet garantert....

 

Da får du ringe sjefen din å spørre han sa jeg, og gikk. Neste dag påstod samme ansatte at h*n hadde snakket med sjefen, og objektivet skulle passe...

 

I tillegg så har jeg omtrent blitt jagd ut av butikken flere ganger da jeg har stillt litt vanskelige spørsmål, eller påpekt at prisene var _vel_ dyre. Jeg er på ingen måte en vanskelig kunde eller en negativ person, så jeg er veldig overrasket over at den fotobutikken har overlevd med de prisene og den instillingen de har ovenfor kundene.

 

 

Butikken er på størrelse med ett gjennomsnittlig bad...

 

 

"Elitefoto stiller med et messetelt på 160 kvadratmeter."

 

Det er sikkert veldig mange, utenom deg, som mener bad på denne størrelsen oppleves som romslig nok.... ;)

 

Nå var det vel selve butikken jeg snakket om... Teltet har ikke jeg nevnt med ett eneste ord.

Lenke til kommentar

 

Nå var det vel selve butikken jeg snakket om... Teltet har ikke jeg nevnt med ett eneste ord.

 

 

Så lenge tråden handler om "Trøndelags største fotosalgsmesse 9-10 juni." ser jeg ikke helt hvorfor du ønsker å kommentere det som ikke er tema for tråden....

 

Prøv heller å se litt "stort" på det, og la dine personlige "problemer" komme til utløp i en tråd som eks. "Gretne, gamle gubber..." ;)

Lenke til kommentar

Nå var det vel selve butikken jeg snakket om... Teltet har ikke jeg nevnt med ett eneste ord.

 

 

Så lenge tråden handler om "Trøndelags største fotosalgsmesse 9-10 juni." ser jeg ikke helt hvorfor du ønsker å kommentere det som ikke er tema for tråden....

 

Prøv heller å se litt "stort" på det, og la dine personlige "problemer" komme til utløp i en tråd som eks. "Gretne, gamle gubber..." ;)

 

Tråden handler om fotomesse i Stjørdal,- og hvem skal arrangere den? Står i første setning i artikkelen? Jo,- Elitefoto i Stjørdal. Og du påstår at å snakke om akkurat denne butikken er uvesentlig?

 

Jo,- jeg er veldig glad for at det kommer en fotomesse til Stjørdal, men så lenge denne butikken og denne arrangøren står bak, så er jeg meget skeptisk til resultatet. Jeg mener han og butikken han har drevet fram til nå er udyktig, kundefientlig og dyre.

 

Men,- jeg håper så inderlig at jeg blir positivt overrasket.

Lenke til kommentar

Det er jo altid positivt med fotomesser, men jeg stusser litt over markedsføringen til denne messa. I adressa sier Gotaas at det ikke har vært noen fotomesser i trondelag, men jeg trodde at det var flere fotomesser hvert år hos Japan Photo i Trondheim, og om jeg husker rett så prøvde også Foto Schrøder seg på en i fjor.

Det er greit å være inspirert når man drar til utlandet og blir inspirert til å lage messer her i regionen, men om han hadde sett litt rundt seg så kanskje Gotaas hadde sett at det er mange messer her. Det virker dermed litt småarrogant å fremtre som en pioner på området. Men han skal jo ha lykke til.

Lenke til kommentar

Vil bare nevne at jeg var innom messa idag. Og det er ikke verd turen dit om det er gode tilbud man venter å finne. Prisene var gjerne over normalen av vi her inne er vant til. For andre ting kan man kanskje ta turen. F.eks. ta en prat med importører som forhåpentligvis vet hva man snakker om.

Lenke til kommentar

Vil bare nevne at jeg var innom messa idag. Og det er ikke verd turen dit om det er gode tilbud man venter å finne. Prisene var gjerne over normalen av vi her inne er vant til. For andre ting kan man kanskje ta turen. F.eks. ta en prat med importører som forhåpentligvis vet hva man snakker om.

 

Støttes!

Lenke til kommentar

hmm... skeptisk. Butikken er på størrelse med ett gjennomsnittlig bad, prisene der er usedvanlig høye, betjeningen så godt som uten kunnskap om det de selger. Eieren er lite serviceminded. Skal innom, men har ikke høye forhåpninger, håper at jeg blir positivt overrasket.

Eieren kan være lunefull ja, service er ok. butikken er bitteliten og overfylt.

 

Vil bare nevne at jeg var innom messa idag. Og det er ikke verd turen dit om det er gode tilbud man venter å finne. Prisene var gjerne over normalen av vi her inne er vant til. For andre ting kan man kanskje ta turen. F.eks. ta en prat med importører som forhåpentligvis vet hva man snakker om.

Fint tiltak men dårlige tilbude og lite engasjerte utstiller, utenom mannen fra samsung, han var dyktig!

 

Canon reprentanten.. huff.

 

Bortkastet tid, så var det noe utrolig varmt i det teltet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...