Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 11:40 - 11:55 ×

LoL vs HoN, hvilket er best?


Anbefalte innlegg

Siden det er enkelte personer som liker å spamme full de dedikerte trådene for de som spiller LoL eller HoN med at "LoL er det bare folk 13 som spiller, kreves ingen skill. Hvorfor spiller folk det? osv" Så har det gjentatte ganger bedt de å krangle en annen plass.

 

Her kan dere diskutere så busta fyker.

 

Cons og Pros.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, vi hadde en tullpeis som fløy rundt i alle mulige tråder og spammet om hvor mye HON ruler og hvor mye han skulle gruse alle som prøvde spillet.

Han ble bannet.

 

Så basert på det, og kun det, vil jeg si LoL er best. Eller har færrest psykopater som spiller.

Lenke til kommentar

Spillte mye LoL til de hadde en annonsert server maint så skippa æ tilbake til HoN og var vanskelig å sette seg inn i pga mye mer fast paced. Men vil si at LoL er litt artigere å spille siden alle classene der kan bli uber i endgame, iallefall brukbar. Hadde bare ikke LoL kontoen min blitt slettet av en eller annen grunn og ekstra surt ved tanke på at jeg brukter penger på startpakke fra steam(tror æ)

 

Men derimot så har HoN slitt som bare fy med servere som er nede nå til dags. Uansett om du står på vippepinnen så anbefaler jeg å prøve begge, de er av samme type spill men forskjellen er betydelig merkbar. Vil ikke ha forkastet det ene spillet over det andre mao.

Lenke til kommentar

Spiller HoN aktivt, og vil påstå at det er et spill som er virkelig vanskelig å sette seg inn i.

Jeg har hengt med fra begynnelsen, og antall heroes har doblet siden den gang. Om du skal begynne med HoN nå vil du lenge ligge på etterskudd, og vil muligens tape så mye at du finner ut at spillet er kjedelig.(har bekjente som fikk denne følelsen). Om du klarer spillet er det fantastisk bra gameplay, balanse, mangfold og generell spillopplevelse.

Om du mener 150kr for et spill er mye, har du ikke mye å gjøre som gamer ;)

Lenke til kommentar

LoL er gratis, morsommere, bedre rettet for folk med lite erfaring.

 

HoN er mer rettet mot kompetitivt spill, mye vanskeligere å forstå og komme inn i.

 

 

Nuff' said.

 

Quoted for Truth... pluss litt til

 

Det å starte i HoN er vanskelig. Folk flamer deg fordi du er dårlig, og ja, da er du det. Flott, ignorer dem. Jeg spilte mye og lærte meg etterhvert hva de fleste herosa gjorde. Har faktisk ikke spilt alle ennå, til tross for 800 games. Har split det siden beta, men startet faktisk med LoL (""seriøst?? du som gir konstruktiv kritikk til LoL i den store LoL tråden!!! :O"")

 

Fant ut at det var like mye retards i begge spilla, men LoL var lettere å komme inn i. Fant hon morsommere ettersom LoL gikk såpas tregt, og jeg ville ha noe nytt. Følte alt ble veldig likt i LoL mens hon var mye mer variert. (min erfaring.)

 

Må også si meg delvis enig med Wrathmont, ville ikke anbefalt noen HoN som var HELT nye til moba med mindre de har spilt noe Dota.

Lenke til kommentar

HoN er klart bedre. Men det er fordi det ligner mer på Dota enn det LoL gjør.

 

LoL er helt klart lettere for nye spillere i MOBA sjangern. I LoL kan du ganske enkelt bli ganske god, mens det i dota/hon vil ta deg en god lengre stund. Rett og slett fordi feil tilgis lettere i LoL enn i dota/hon, nivået på MOBAspillerne er generelt høyere i dota/hon, og HoN har ikke det samme newbiesystemet som LoL; ergo du kan fort møte temmelig gode spillere med en gang.

 

Uansett, begge disse spillene blir sikkelige graveyards med engang DOTA2 kommer ut.

Endret av Torsdag
Lenke til kommentar

LoL er rett og slett en god forretningsidé. Ta et kjent avhengighetsskapende spill og gjør det nybegynnervenlig og "gratis". Det er en pengemaskin.

 

HoN krever en del mer arbeid og nerve til å komme seg inn i, men du får samtidig mye mer action. HoN har også mange flere gamemodes, og det er generelt mer du kan gjøre med HoN.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

LoL er rett og slett en god forretningsidé. Ta et kjent avhengighetsskapende spill og gjør det nybegynnervenlig og "gratis". Det er en pengemaskin.

 

HoN krever en del mer arbeid og nerve til å komme seg inn i, men du får samtidig mye mer action. HoN har også mange flere gamemodes, og det er generelt mer du kan gjøre med HoN.

 

Helt enig i det du skriver der.

Kjenner mange som har startet med HoN men ble rett og slett kjeftet vekk derifra. De begynte med LoL og levlet seg til 30 og er blitt ekstremt gode nå.

Communitiet på HoN er ikke noe bra i det hele tatt!

Når det skal sies er vel HoN mer eller mindre en ren kopi av DotA, mens LoL er mere en nyskapning av DotA nye feutures og slikt som masteries og talents.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

LoL er rett og slett en god forretningsidé. Ta et kjent avhengighetsskapende spill og gjør det nybegynnervenlig og "gratis". Det er en pengemaskin.

 

HoN krever en del mer arbeid og nerve til å komme seg inn i, men du får samtidig mye mer action. HoN har også mange flere gamemodes, og det er generelt mer du kan gjøre med HoN.

 

Helt enig i det du skriver der.

Kjenner mange som har startet med HoN men ble rett og slett kjeftet vekk derifra. De begynte med LoL og levlet seg til 30 og er blitt ekstremt gode nå.

Communitiet på HoN er ikke noe bra i det hele tatt!

Når det skal sies er vel HoN mer eller mindre en ren kopi av DotA, mens LoL er mere en nyskapning av DotA nye feutures og slikt som masteries og talents.

 

Hva får deg til å tro at hon er mer eller mindre en kopi av dota og Lol er en nyskaping? Har du i det hele tatt spillt hon? Selvfølgelig er hon basert på dota men viss du har spillt det i det siste ville jeg sagt 60% Dota - 40% Honorginale, alså ikke helt dota. Lol er et skritt tilbake til casualgaming og ikke noe nyskapning. :nei:

 

edit: men communtien er ræva ja, strever selv og beholde sinnet. Selv etter erfaring fra beta til nå. :!:

Endret av Maginox
Lenke til kommentar

Bare så dere vet det, DotA er 0% originalt, Aeon of Strife er originalen og Dota er en copy også ja, men hvem bryr seg?

Jeg spurte en gang om hvor mange denies en fyr hadde etter et game, han sa man ikke kan deny i LoL, I LoL'd.

LoL er gratis og alle kidsa spiller det, funker fint det, holder meg til Hon jeg.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...