Gå til innhold

Galaxy S II kan ha gulnet skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja er det ikke verre enn et gulskjær på noen få telefoner som i tillegg er så vanskelig å se at du må lete etter det, vil jeg si at telefonen er ganske bra!

 

Hva slags fanboy svar er det der da???

 

A: du kjøper et produkt som har en defekt som ikke skal være der!

B: du leverer den inn til rep og får en ny eller de reparerer den.

 

Det er faktisk ikke verre enn det...

 

Du kan ikke si "so what, det er jo ikke farlig, man ser det nesten ikke" og det er jo likevel "en bra telefon".

 

Det er ikke poenget med artikkelen å si noe annet enn at noen eksemplarer har en feil som ikke skal være der...

 

TAKK for en heads up sier jeg altså....

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Jeg skal si meg enig i ho russike dama her. Og dette er noe amobil burde skrive om, feil på enkelte batcher osv, slik at man slipper å måtte plages senere ved at feks en feil kan bli verre. Nå har man ihvertfall fått et varsel om at noen enheter har det, og hvis din har det så send inn en RMA

Lenke til kommentar

Hei Akasha.

Det var da voldsomt så iltre vi var i dag da! :D

 

Jeg er nok ikke Samsung Fanboy. Jeg vet litt for mye om hva slags problemer som følger med mobiler til at jeg gidder å være fanboy til ett spesiellt merke.

Men dersom et gulskjær som er så svakt at man ikke kan se det om man ikke virkelig kikker etter er det største problemet med telefonen, så er den ganske bra!

Jeg vil si det er verre med glassdeksler som sprenger av seg selv(apple), telefoner som skrur seg av midt i en samtale (HTC) og telefoner som blir levert med mismatch i forhold til program og maskinvare (Samsung).

 

Dette er en bagatell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke dette på min heldigvis, men jeg kan tipse om noe som kanskje kan hjelpe dere å sjekke deres egen telefon.

Dersom du åpner opp google.no (mobilsiden) på internettleseren, trykker meny, lysinnst. nettleser og setter den til manuell (ikke nøye hvilket nivå den står på i første omgang), så går du tilbake til nettsiden.

Dersom du nå holder fingeren på statuslinjen i 2 sekunder (helt øverst der klokka er) så kan du stille lysstyrken med å flytte fingeren til høyre eller venstre.

Da ser du veldig enkelt at fargetemperaturen forandrer seg med lysstyrken, og ser om det er forskjeller i farge på enkelte områder.

 

GodoPPL

Lenke til kommentar

Ser ikke dette på min heldigvis, men jeg kan tipse om noe som kanskje kan hjelpe dere å sjekke deres egen telefon.

Dersom du åpner opp google.no (mobilsiden) på internettleseren, trykker meny, lysinnst. nettleser og setter den til manuell (ikke nøye hvilket nivå den står på i første omgang), så går du tilbake til nettsiden.

Dersom du nå holder fingeren på statuslinjen i 2 sekunder (helt øverst der klokka er) så kan du stille lysstyrken med å flytte fingeren til høyre eller venstre.

Da ser du veldig enkelt at fargetemperaturen forandrer seg med lysstyrken, og ser om det er forskjeller i farge på enkelte områder.

 

GodoPPL

KULT det var jo kjekt da..stadig noe kule funksjoner so dukker opp.

har kikka meg grågul på masse forskjelige sider og lysinnstillinger,klarer ikke se det..kanskje jeg er en av de heldige

Lenke til kommentar

"Dette irriterer meg. De som sier "so what", "gjør det noe da, kan nesten ikke se det" osv. Hvis alle skulle hatt den innstillingen så hadde det vert masse drittprodukter på markedet. Ingen klager, ingen forbedringer."

 

Og folk som klager uten at det egentlig er noe å klage på er bare irriterende punktum!

Om det hadde vært klart synlig gulskjær hadde det vært en ting. Når du må stille inn lyset på skjermen til et nivå du aldri ville brukt, for så å se på en helt hvit skjerm for i det hele tatt å kunne få med deg at det er et gulskjær der, så er det ikke et problem i min bok.

Det er så mye annet man kan klage på når det gjelder mobiltelefoner at dette blir for dumt.

 

Dersom problemet blir verre over tid, så er det noe å klage på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...