Gå til innhold

Kommentar: Gitarheltene som forsvant (PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om bobla har sprukket så er grunn-konseptet bra nok til at det sannsynligvis kommer alltid til å eksistere i bakgrunnen. Uansett om mange av de som kjøpte GH1 når det kom ut er møkka-lei så er det alltids såpass mye rotasjon i kundebasen at det til enhver tid vil være en god del folk som oppdager sjangeren for første gang. Bare å ta meg selv som eksempel, hadde ikke spilt noen av dem før i fjor sommer, og kosa meg gjennom hele sommeren med RB2.

 

Er som Giantbomb har snakka om noen ganger: "Det er alltids noen som har en eller annen versjon av Mario Kart som den første de spilte, og uansett hvor dårlig vi synes den var så synes de den var utrolig bra".

Lenke til kommentar

Jeg begynte med guitar hero world tour. Og selv om det er altfor utspilt, vil jeg gjerne kjøpe RB3 med ekte gitar. Alt annet bryr jeg meg ikke om. Problemet er at det ikke er noen som selger det i Norge, så jeg får kjøpe fra Ebay i stedet.. Hvorfor det ikke er noen som selger det i Norge skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar

jeg baserer det på at alle andre som enn RB & GH som har prøvd å få til noe i rytmespillverdenen har ikke stått i mål mot dem, sånn som Rock Revolution og Power Gig... begge spill har ikke hatt noen stor suksess slik som Guitar Hero og Rock Band har hatt, derfor mener jeg at Rocksmith også kommer til å gå den veien

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...