Gå til innhold

Her er 10 retroskatter på nettet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange godsaker her ja. MoO'ene kan jo (sammen med MoM) aldri avinstalleres!

Begynner å nærme seg tiden for en ny Torment runde også. Har egentlig alltid satsa på wizard i endgame, kanskje jeg skal ta en frekkis og kjøre rogue hele veien neste gang. :p

 

(Skulle også funnet HoMM3 cd'en min og prøvd Wake of Gods en gang, se om det er noe fart i den.)

Lenke til kommentar

God artikkel :)

 

Personlig ville jeg nok heller valgt Gabriel Knight 2 i stedet for "Under a killing moon" i FMV-sjangeren, men de er gode spill begge to.

 

Apropo spaceshooters, er det noen som husker "Tachyon: The Fringe"? Det har Bruce Campbell i hovedrollen. Det er den difinitivt beste spaceshooteren jeg noen gang har spilt. Jeg spilte det hos en kompis da jeg var yngre, og siden den gang har jeg letet etter det i 7 år før det endelig kom på steam. Det anbefales på det sterkeste. (i alle fall hvis du liker Campbells mannssjovinistiske one-linere og morsomme dialoger/monologer)

Lenke til kommentar

Apropo spaceshooters, er det noen som husker "Tachyon: The Fringe"? Det har Bruce Campbell i hovedrollen. Det er den difinitivt beste spaceshooteren jeg noen gang har spilt. Jeg spilte det hos en kompis da jeg var yngre, og siden den gang har jeg letet etter det i 7 år før det endelig kom på steam. Det anbefales på det sterkeste. (i alle fall hvis du liker Campbells mannssjovinistiske one-linere og morsomme dialoger/monologer)

 

Tusen takk for påminnelsen om Tachyon: The Fringe! Har gått rundt i ukesvis nå og tenkt på hva pokker det spillet het igjen. Husker hvor oppslukt jeg var av det som elleveåring, og at det var en medvirkende årsak til at jeg i det hele tatt gadd å lære meg engelsk. Kongespill!

Lenke til kommentar

Hva driver teknettverket med ? først så poster teknofil en artikkel med 5 retro spill gode som gull, så poster gamer.no samme artikkel men med 5 flere retro spill ?

 

Unødvendig

 

Etter sammenslåingen av Mediehuset Digital og Tek-nettverket til Mediehuset Tek har Teknofil blitt omprofilert til en samleside for kortere versjoner av en del av artiklene fra nettverket. Så også i dette tilfellet.

 

Hvorvidt det gir mening får bli en annen diskusjon. :-)

Lenke til kommentar

master of orion 2 er eit spill eg ønsker at spill produsenter ser nøyere på når dei skal lage rom spill innen strategi, og ikkje bare space station mass small ships pew pew

 

goblin serien, monkey island er 2 retro spill eg savner men ellers konge;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...