Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du kjøper Nintendo Switch Online abonnement kan du kjøpe to Vouchers for 850 kr. Da sparer du en del på spill som Zelda og Mario Maker 2 feks. Mario Kart er på salg nå faktisk om jeg ikke tar feil.

 

Ellers så holder spillene seg generelt høyt i pris, men du kan alltids gjøre ålreite deals på Finn.

 

Mange anbefaler pro-kontrolleren, men jeg ville bare prøvd med de som følger med først.

 

 

Får jeg opp muligheten til å kjøpe vouchers automatisk når jeg kjøper nintendo switch online?

Lenke til kommentar

Ja, du får det tror jeg. Jeg fikk ihvertfall det.

 

Og ja, du kan lade via USB. Spiller du grafikktunge spill lader den kanskje ikke raskt nok, men har funket greit de få gangene jeg har brukt powerbank eller mobillader på reise.

 

 

Takker! Har du noen spill tips? Kjøpte meg Zelda idag : )

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale Mario + Rabbids: Kingdom battle. Men det er litt mer for spesielt interesserte, så du bør nok lese deg litt opp på det først, og kanskje se noen videoer slik at du vet hva det går i, slik at du vet mer om det er noe for deg før du evt. kjøper det.

 

For å utfylle litt: Mario + Rabbids er et slagt taktikk spill. Spillet er delt inn i to faser: en fase der du utforsker verdner og løser puzzels (ikke åpen verden, spillet er veldig lineært), og en del der du spiller taktiske kamper. De kan faktisk være ganske tricky av og til, og krever at du tenker deg litt om i valg av hvem du har med på laget og slikt.

 

Ellers har spillet masse simpel, men genial humor. De kaninene er ganske morsomme.

Lenke til kommentar

Takker! Har du noen spill tips? Kjøpte meg Zelda idag : )

Nå vet jeg ikke hva du liker eller har spilt før, verken fra Nintendo eller andre, men:

 

Av store Nintendo-eksklusive spill er Super Mario Odyssey det mest åpenbare. Ikke alle synes det er perfekt, men det skal mye til for å ikke kose seg mye med det. Jeg bifaller også angående Mario + Rabbids som nevnt i posten over. Synes egentlig ikke man må være "spesielt interessert" heller, holder at du er åpen for strategispill og liker Mario. Når det gjelder Xenoblade Chronicles 2 er jeg enig i at dette er et knallspill, men har må du være forberedt på høy animefaktor og på å bruke lang tid på å forstå kampsystemet (som egentlig ikke er så vanskelig, men det er forklart litt uoversiktlig.) Splatoon 2 kan absolutt anbefales hvis du vil prøve en Nintendo-take på skytespill. Må nevnes at enspillerdelen er ganske kort, og at hovedfokus er online-kamper. Pokemon: Let's Go Pikachu/Eevee kan være bra hvis du har noe interesse for Pokemon, men i så fall kan det være like greit å vente til Pokemon Sword/Shield senere i år. 

 

Hvis det er aktuelt med lokal multiplayer er Mario Kart 8 helt åpenbart. Spillet ble riktignok først utgitt på Wii U, og det er ikke tilføyd særlig mye nytt i Switch-versjonen, annet enn at all DLC er inkludert. Kan også nevne Team Sonic Racing og Crash Team Racing Nitro-Fueled (kommer snart) som andre kart racere. Super Smash Bros. Ultimate er et spill som kan spille både veldig casual og som man kan bruke hundrevis av timer i for å bli supergod. Essensielt spill å ha for min del, men det er vel noen det ikke passer helt for. Super Mario Party er et ganske greit spill å spille med venner. Ikke det beste Mario Party-spillet, men det kan være forbanna morsomt likevel. Kirby: Star Allies er et plattform spill som er tydelig designet rundt at man skal være 4 spillere. Jeg spilte for det meste en- og to-player og syntes det var litt kjedelig og alt for lett, men ser for meg at det kan være ganske gøy med fire-player. 

 

Hadde tenkt å nevne mange flere spill, men nå fikk jeg plutselig ikke tid. 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...