Gå til innhold

– Spillmus for de kresne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Valg av datamus har jeg funnet ut av erfaring at går kun på personlig preferanse.

Hvordan den sitter i hånda og bruksområdet varier veldig fra person til person.

jeg selv trenger en stor en, med masse knapper og som er helst trådløs og ladbar = Logitech G700 :-)

Lenke til kommentar

Har ikke mye peling på nyheter eller data teknologi forsåvidt, men synes musen jeg allerede har er god nok;)

 

Kosta drøye 1000 lappen når jeg kjøpte den, og er til å anbefalle

 

 

 

Godt du er fornøyd! ;)

 

Synes ikke musen i artikkelen så noe spesielt god ut, ihvertfall ikke om den skal konkurrere med dagens toppsjikt.

Lenke til kommentar

Valg av datamus har jeg funnet ut av erfaring at går kun på personlig preferanse.

Hvordan den sitter i hånda og bruksområdet varier veldig fra person til person.

jeg selv trenger en stor en, med masse knapper og som er helst trådløs og ladbar = Logitech G700 :-)

 

Beklager å det litt off topic. Har akuratt kjøpt G700 selv, og er fornøyd. Men hvor ofte behøver du å lade musen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

har g700 jeg også! Jeg lader den ca hver 4. dag med intensiv bruk. Har hatt den i et halvt år så batteriet funker fett.

 

edit: eller siden release..

This.

 

Den siste streken varer leeeeeeenge :-)

Lenke til kommentar

Jeg har en Logitech g9. Den har utskriftbare grips og muligheten til å stille dpi med musa. Og den har to knapper du styrer med tommelen som kommer godt med i spill og til surfing på nettet :D Jeg hadde prøvd den hos en kamerat først og var veldig fornøyd

Lenke til kommentar

Har hatt G9 før jeg og, men synes den er for flat. Dekker ikke hele hånda mi, samtidlig som at det utskiftbare grepet har et hakk som går ned ved museknappene. Ubehagelig rettere sagt. G700 er perfekt for meg, passer i hånda akkurat, men tok litt tid og bli vant til i forhold til g500 som var forrige musa jeg hadde.

Lenke til kommentar

GenerationCraft:

Selv med noe etterslep, negativ akselerasjon ved raske bevegelser og at du ikke kan lade musa og bruke den samtidig, er MX Revolution den beste musa jeg har brukt til andre ting enn spilling pga. rullehjulet og formen på musa. Jeg bruker nå Performance Mouse MX (bedre på alt det negative jeg har nevnt), men den er ikke like god å holde i, synes jeg. Å ja.. Rullehulet fungerer ikke akkurat på samme måte som MX Revolution, så jeg ble naturlig nok litt skuffet. :)

 

Zodihax:

Jeg bruker også DeathAdder, og det er den beste spillmusa jeg har hatt. Det eneste jeg ikke liker er at jeg må tørke av fingermerkene på sidene hver gang etter bruk.

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...