Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det bør ikke brukes ren ragdoll i ArmA III. Ren ragoll ser dumt og urealistisk ut i slike spill, se f.eks på Skyrim som i tillegg har en del bugs i fysikken. Brothers in Arms har en grei "dubbet ned" ragdoll hvor i tillegg armer og bein flyr av. ;)

 

Hvis jeg fikk velge så hadde jeg helst sett en implementering slik som i Shogun 2 når enheter blir drept av bueskyttere, det er en fin blanding av ragdoll og animasjoner.

Lenke til kommentar

Jeg tror du skal jobbe hardt for å trykke Arma ned i en konsoll(pr dags dato). OPF var utgitt i 2001 og xbox utgaven kom i 2005.

 

 

 

Mange vil være uenige, men jeg akkurat den delen burde bli mer lik BF3.

Hva mener du. Fysikken i BF3 er jo helt på tryne... Du kan stå stille i luften med et jager fly, kjøre sidelengs med det som et helikopter(og da snakker jeg ikke om F35). Tanksen sladder rundt som om den veide 2gram. Dog .. kul sladding på buggy, litt teit på tanks.

 

Det vi har sett av videoer er pre-pre-pre alpha, jeg tipper at de kommer til å utnytte phys-x og Real Virtuality grundig, det er tross alt et fullblods PC spill.

 

 

Dessuten så håper jeg de holder spillet kompromissløst og følger serien og spillerne som allerede liker spillet, og ikke blir noen "sell-outs".

 

Fysikken på personene til BF3 er ikke på tryne, realistisk eller ei, det funker ihvertfall. Animasjonene og flyten er der, nødvendigvis trenger ikke Arma å bli likt, men nå er det ihvertfall helt på tryne i andre enden. Tanks, heli og fly funker greit i Arma, biler og motorsykler og lignende funker dårlig. Om BF3 ikke er realistisk på det punktet om hvordan bilene oppfører seg, så vil jeg si at Arma overhodet ikke egentlig er mer realistisk, for bilene er umulig å styre slik en bil skal styres.

 

Ei heller hadde det ikke gjort noe om Arma hadde arvet ødeleggelsemomentene fra BF3, dog skal det ha credz for at du kan skyte ned huset, om ikke i deler så ihvertfall rett ned :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nå har de annonesert at ToH sine flymodeller skal implementeres.

De har ordnet andre løsninger i beta-patcher angående styring.

Ragdoll kan være kult.

 

Men det er vel liten mulighet til å finne ut hva de har implementert før man ihvertfall får teste pre-release eller selve utgivelsen.

Er ganske spennende å se hva de kommer til å levere.

Lenke til kommentar

Nå har de annonesert at ToH sine flymodeller skal implementeres.

De har ordnet andre løsninger i beta-patcher angående styring.

Ragdoll kan være kult.

 

Men det er vel liten mulighet til å finne ut hva de har implementert før man ihvertfall får teste pre-release eller selve utgivelsen.

Er ganske spennende å se hva de kommer til å levere.

 

hva er toh? `kan du lage en link til bilde av modelene?

Lenke til kommentar

Nå har de annonesert at ToH sine flymodeller skal implementeres.

De har ordnet andre løsninger i beta-patcher angående styring.

Ragdoll kan være kult.

 

Men det er vel liten mulighet til å finne ut hva de har implementert før man ihvertfall får teste pre-release eller selve utgivelsen.

Er ganske spennende å se hva de kommer til å levere.

 

hva er toh? `kan du lage en link til bilde av modelene?

Toh = take on helicopters, hellysim basert på Arma 2. Når han sier flymodeller mener han sikkert måten helikopterene flyr i lufta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...