Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Facebook - å legge til folk man ikke kjenner


Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg så tilfeldigvis en profil med en enormt kjekk gutt. Vi har bare 4 felles venner, så jeg var ekstremt usikker på om jeg skulle legge ham til.

 

Syns dere det er teit å legge til noen man ikke kjenner rett og slett bare for å sjekke dem opp?

 

Jeg vil tro folk syns det nesten er litt desperat å nærmest bruke facebook som en dating side. Men nå har det seg ikke sånn at det er det som er intensjonen min, jeg bare syns han var så kjekk at det hadde vært kjipt å ikke prøve.

 

Jeg bestemte meg for å legge ham til. Men nå har han sendt melding og spurt hvem jeg er, og nå aner jeg ikke helt hva jeg skal si =p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville bare blitt glad om en søt jente adda meg og tror 99% av guttene der ute ville sagt det samme..

 

Bare svar at du syns han så bra ut og spør om å møtes en dag ell no.

 

Ehm.. Nå vet vi jo faktisk ikke om trådstarter er søt da.

 

Ikke frekt ment, hu er sikkert ei nydelig jente :) Og uansett har det ikke noe å si. Hun har bruker på dette forumet, og hører på In Flames. That`s all I need.

Lenke til kommentar

Ville bare blitt glad om en søt jente adda meg og tror 99% av guttene der ute ville sagt det samme..

 

Bare svar at du syns han så bra ut og spør om å møtes en dag ell no.

 

Ehm.. Nå vet vi jo faktisk ikke om trådstarter er søt da.

 

Ikke frekt ment, hu er sikkert ei nydelig jente :) Og uansett har det ikke noe å si. Hun har bruker på dette forumet, og hører på In Flames. That`s all I need.

 

Hehe jeg skrev at jeg syns han var kjekk, og bare spurte om han var fra der jeg er fra. Er noen timer siden, og han har ikke svart enda. Så vi får nå se!

 

Det kan virke selvdigger at jeg sier det, og det er jeg veldig langt fra. Men jeg er hvertfall ikke stygg :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ville bare blitt glad om en søt jente adda meg og tror 99% av guttene der ute ville sagt det samme..

 

Bare svar at du syns han så bra ut og spør om å møtes en dag ell no.

 

Ehm.. Nå vet vi jo faktisk ikke om trådstarter er søt da.

 

Ikke frekt ment, hu er sikkert ei nydelig jente :) Og uansett har det ikke noe å si. Hun har bruker på dette forumet, og hører på In Flames. That`s all I need.

 

Hehe jeg skrev at jeg syns han var kjekk, og bare spurte om han var fra der jeg er fra. Er noen timer siden, og han har ikke svart enda. Så vi får nå se!

 

Det kan virke selvdigger at jeg sier det, og det er jeg veldig langt fra. Men jeg er hvertfall ikke stygg :)

pics-or-it-didnt-happen.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

pics-or-it-didnt-happen.png

 

Heheh. legger nok ikke til noe bilde. Men senest i dag kommenterte han meg og sa jeg var en blanding av twilight jenten og Emma watson i Harry Potter og jeg kan faktisk ikke si meg heeelt uenig. Selv om jeg misliker twilight jenten.

 

Så du får tenke det ut på grunnlag av det :)

 

I tap that.

 

Fra spøk til revolver, er nok bare å legge til gutter. Alle setter pris på det så samt du ikke er virkelig stygg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...