Gå til innhold

3D-alderen er her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det noen som ikke ville ha full-HD? Har det noensinne vært negativt?

 

3D blir dessverre prakket på oss i alle ledd for tiden. Var faktisk nødt til å se en film på kino i 3D forrige helg ettersom det var eneste alternativet. God film men 3D-effekten ble bare et irritasjonmoment som la en demper på totalopplevelsen.

 

Gleder meg til denne tåpelige trenden avtar igjen.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Nja, HD delen går tregt og det samme med 3D. For eksempel, er fortsatt ikke alle som leverer HD, og de som har HD TV'er bruker fortsatt gode gamle LD (Low definition) så det å si at HD har tatt av er litt overdrevet, er vell mer det at alle TVene fikk dette inn til slutt og de fleste bare handlet en TV. Er vell akkurat det samme som skjer med 3D antagelig, men blir neppe til å gå mann av huse for å skaffe en 3D TV her i gården i allefall. At det ikke blir en TV med 3D støtte kan jeg ikke garantere da om TVen konker så må den byttes ut og da er det mulig det kun er 3D TV'er ute og går. Men 3D delen blir ikke brukt i allefall.

Lenke til kommentar

3D gjør ingenting for meg. Jeg først så Avatar i 3D og noen dager senere gikk jeg med min kone og vi så Avatar uten 3D og jeg må si at 2D opplevelsen var mye bedre en den 3D-en.

 

En 3D TV frister ikke akkurat nå, men siden man kan velge om man vil se filmen på 3D eller ikke kommer jeg nok til å kjøpe en 3D tv neste gang en TV er på handlelisten (Hvis prisene er ikke sky høy i forhold til en 'vanlig' TV).

Lenke til kommentar

Var det noen som ikke ville ha full-HD? Har det noensinne vært negativt?

 

3D blir dessverre prakket på oss i alle ledd for tiden. Var faktisk nødt til å se en film på kino i 3D forrige helg ettersom det var eneste alternativet. God film men 3D-effekten ble bare et irritasjonmoment som la en demper på totalopplevelsen.

 

Gleder meg til denne tåpelige trenden avtar igjen.

 

Ja, på kino er det faktisk litt kjedelig at det er blitt endel styr å se enkelte filmer i 2d, enten fordi det går sjelden, eller fordi du kjenner for mange som vil se det i 3d. På TV er det heldigvis enklere å velge. Og ihvertfall aktiv 3d er neppe kostnadsdrivende i særlig grad.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...