Gå til innhold

De 5 beste racingspillene akkurat nå (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere glemte Richard Burns Rally for PC. :(

Har du et godt ratt, så er dette et rallyspill som overskygger alle andre i samme kategori. Spillet har en meget bratt læringskurve, og det er kanskje derfor det aldri ble like populært, dessverre. Likevel så er det fullt spillbart enda, med bl.a online-mods og andre mods som nye biler osv. Anbefales!

Lenke til kommentar

Dere hjelper oss med og velge de beste spillene? HAHA, den var god du, at need for speed spilla er på den liste en en skam!

 

 

Grand Turismo 5

Forza 3

Dirt 2

Race Driver Grid

 

Er de 4 store akkurat nå, Dirt 3 kommer til og bli awsome aswell.

 

Skal du ha simulator blir det lett Gt5, LFS og R.Burns Rally

Lenke til kommentar

Dere hjelper oss med og velge de beste spillene? HAHA, den var god du, at need for speed spilla er på den liste en en skam!

 

 

Grand Turismo 5

Forza 3

Dirt 2

Race Driver Grid

 

Er de 4 store akkurat nå, Dirt 3 kommer til og bli awsome aswell.

 

Skal du ha simulator blir det lett Gt5, LFS og R.Burns Rally

 

Jeg tror du har oversett noe her...

 

Det faktum at det finnes forskjellige typer bilspill. Ikke alle etterstreber realisme. Split Second for eksempel, er et helt fantastisk spill! Jeg digger det! Men det kan ikke sammenlignes med GT5! Det er to HELT forskjellige spill. Dessuten er det Hot Pursuit ikke ment til å konkurrere med noen av de spillene du nevner i det hele tatt.

 

Jeg har alle de tre spillene, og alle de tre spillene er HELT forskjellige, og derfor er alle tre de beste bilspillene jeg har prøvd så langt! :-)

 

At du liker å kjøre spill med litt mindre action, og litt mer realisme, og at du liker spill som det er kjedelig å spille dårlige biler, osv, osv, er selvfølgelig helt greit, men at de gjør reflekterte anbefalinger på Gamer.no er absolutt en fordel langt framfor en bakdel! :-)

Lenke til kommentar

FROHOLT! Shift 2 er ikke bra!

 

I den grad spill kan sammenlignes med film har du akkurat nominert American Pie 7 som verdens beste film. Skjerpings! Det har ikke med realisme å gjøre, det har med kjipt gameplay, stil og ikke minst følelser å gjøre. Det finnes kjempegode spill som kombinerer herlig skademodell og nok realisme til å skjønne at man ikke kjører båt, shift 2 er ikke blant de. Bilspill blir dårligere fordi det teamet av idioter som har lagd spillet tror at anmeldelsen din har noe med virkeligheten å gjøre..

 

Its a damn shame!

Lenke til kommentar

FROHOLT! Shift 2 er ikke bra!

 

I den grad spill kan sammenlignes med film har du akkurat nominert American Pie 7 som verdens beste film. Skjerpings! Det har ikke med realisme å gjøre, det har med kjipt gameplay, stil og ikke minst følelser å gjøre. Det finnes kjempegode spill som kombinerer herlig skademodell og nok realisme til å skjønne at man ikke kjører båt, shift 2 er ikke blant de. Bilspill blir dårligere fordi det teamet av idioter som har lagd spillet tror at anmeldelsen din har noe med virkeligheten å gjøre..

 

Its a damn shame!

 

Kunne ikke sagt meg mer uenig.

 

Shift 2 er ett av mine bedre kjøp så langt i 2011. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har en spesielt bred samling av bilspill, men det er lenge siden jeg har blitt så oppslukt av et. Sist gang var GT3 på gode gamle PS2.

 

Ja, som det er nevnt så fokuserer ikke Shift 2 på realisme, men det å gjengi følelsen av å sitte bak rattet på noen av verdens heftigste biler.

Lenke til kommentar

"Kjenn hvordan kampen mellom førerne faktisk føles, i det eneste virkelig realistiske racingspillet på markedet."

"Shift 2 Unleashed is all about the realism as you can see"

 

De kalte trailerne "The most realistic racer ever"

 

 

Are you f-ing kidding me. Jeg eide spillet i rundt 2 timer før jeg stakk ned på GS for å få igjen penga. Moroa startet med en amerikaner.. Han var (selvfølgelig) drifter. Dette er det gutta velger å åpne spillet med; en feit amerikansk drifter. Shift 2 velger da å servere deg en Skyline GTR, for den bilen er ikke vi som har spilt bilspill lei av. Skylinen er ikke noe særlig å kjøre, men slapp av, her er det bare å svinge mer! Kjører du for fort inn i svingen? Sving mer! Det viktige i racing er å svinge mest mulig, lock til lock i hver sving med sjukt bråe bevengelser. Da skal du se rundetidene kommer.

 

Så noen simulator er det ikke, kjørefølelse, lyden og stilen er billig enkel og meget dårlig gjennomført.

 

Som actionspill synes jeg også det var dårlig, det er jo ikke mulighet å kjøre i trafikken! Jeg er sperret inne på en racerbane når spillet er lagd for krasjing. Kjedelig.

 

Hva sitter vi igjen med? Vi sitter igjen med noe som føles som det ble lagd av folka bak Celebrity Apprentice, og det programmet har fans det også Sesseth.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...