Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Økonomistyring skriftlig eksamen 30. mai 2011


Anbefalte innlegg

Tenkte det hadde vært greit med en tråd for oss som skal opp i faget. Her kan vi forberede oss og i ettertid diskutere eksamen. Kommer til å legge ut forberedelsesdelen på førsteposten når den kommer ut.

 

Er det noen andre av dere på forumet som har blitt trukket ut? Er dere glade for at dere kom opp i økonomistyring eller skulle dere ønske at dere kom opp i noe annet?

Endret av zaqqoZeq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Økonomistyringseksamen ftw!!!!

 

Er det noen andre av dere på forumet som har blitt trukket ut?
Jepp!

 

Er dere glade for at dere kom opp i økonomistyring eller skulle dere ønske at dere kom opp i noe annet?

Er glad for at jeg kom opp i økonomistyring, men ellers kunne jeg godt tenke meg å komme opp i matte eller fransk :-P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Læreren min sa at han regnet med at vi kom til å få resultatbudsjett. Fordi det står at vi skal sette oss inn i budsjettering, og siden vi skal føre et regnskap får vi jo et resultat ut av det og skal sikkert sette opp et budsjett på det. Eller at siden det er snakk om desember er at vi skal sette opp et budsjett for den "neste året"

Lenke til kommentar

Jeg kom også opp!! hellooo. Har noen mulighet for å legge ut regnskapet fra forberedelsesdelen? Og vet noen hvor man finner gamle eksamensløsninger? Hva er internt bilag, altså.. så dere skrev at vi kommer til å få med det å gjøre i og med at det er fra 31.12 ? =)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...