Gå til innhold

Google Music lanseres i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det de sa var at Music Beta skulle være gratis så lenge det var i Beta, og etter det så skulle de SE, det kan fortsatt bli gratis.

 

Hvorfor man skal betale for tilgang? Med dataplaner slipper man å bruke opp plassen på tablet, mobil ol. til å lagre musikk. Syncing mellom enheter uten problemer. Veldig deilig.

 

Synd de ikke fikk i land noen avtaler når det gjelder kjøping av musikk, det kunne blitt veldig populært tror jeg.

 

Når det gjelder lansering i Norge er det ingenting som har blitt sagt ennå. Tipper det kommer til å ta en god stund dessverre. Ser vi på Nexus One og Android Market (betale apps) tok det jo lang tid før vi fikk tilgang i Norge.

Lenke til kommentar

man har altids muligheten til å streame selv. og slippe google som mellomledd. det er svert få som har mindre enn 256Kbit/s ut fra internett.

 

Det er også svært få som har internettlinjen sin for seg selv. Krever også mer stabilitet enn de fleste private hjem har på sine hjemmenettverk. Pluss at en server/PC må stå på døgnet rundt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Google Music fungerer for meg og jeg sitter i Bergen :) Ba om invite fra Google på lanseringsdagen ved å bruke TOR. Fikk invite rundt en uke etter men jeg kunne ikke registere meg siden jeg er bosatt utenfor USA. Et par uker senere fikk jeg en epost med en påminnelse om at jeg ikke hadde brukt invitasjonen min enda, så da bare prøvde jeg en gang til, og da fungerte det :) Fungerer fint enda.

 

post-95751-0-14556000-1312394169_thumb.png

 

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Ser ut som at det er lansert nå, men;

We're sorry. Music Beta is currently only available in the United States
Noen som vet når det blir lansert i andre land?

 

Tviler på at de vet selv. I og med at Apple allerede har hatt dette en stund i USA selv tipper jeg de ligger foran i forhandlingene med plateselskapene og vi har enda ikke sett noe til Apple sin tjeneste i Norge enda.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...