Gå til innhold

Denne skjermen kan bøyes som papir


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell, dette er ikke noe nytt. Har hørt om denne teknologien i en liten stund så noe revosjunerende er ikke dette.

 

Eneste jeg undrer meg på er hva de har tenkt og bruke denne teknologien til foreløpig, den blir for dyr til og putte i ''vanlige'' aviser i så fall og som på videoen så virker det som om den var limt på en konvolutt så hvis det skal bli en relatert så må i så fall skjermene bli rasende billig hvis folk skal orke og ha det på en vanlig boblekonvolutt.

 

Men men, kan sikkert finnes noen brukbare formål og men denne teknologien er vell ikke så aktuell enda men hvem vet, en dag i fremtiden leser vi ''papir'' aviser med video,

Lenke til kommentar

Han ruller og bretter den nå relativt pent. Ikke at det er ganske imponerende hva de får til, men hva blir bruken?

 

Greier ikke helt se for meg noe nyttig bruk for det annet enn show-off.

 

I artikkelen står det an man kunne for eksempel bruke den på klær... hva med når du skal vaske de?

 

En ting er at den kan bøyes og brettes, men hva med slitashe over lengre tid, og vann/såpe fra vasking?

Lenke til kommentar

Han ruller og bretter den nå relativt pent. Ikke at det er ganske imponerende hva de får til, men hva blir bruken?

 

Greier ikke helt se for meg noe nyttig bruk for det annet enn show-off.

 

I artikkelen står det an man kunne for eksempel bruke den på klær... hva med når du skal vaske de?

 

En ting er at den kan bøyes og brettes, men hva med slitashe over lengre tid, og vann/såpe fra vasking?

 

Hørt om grunnforskning før? Hvem bryr seg om det er svarte hull? Jeg kan ikke bruke svarte hull til noe :S

 

Dette kan vel ikke klassifiseres som grunnforskning, men det er heller ikke helt klart til selges heller.

Lenke til kommentar

Om disse blir billige og med farger så kan de ha utrolig mange bruksområder etterhvert. Bruk til mobiltelefon, på møbler, vegger, brunvarer, i biler, klær osv. Listen er uendelig men de må bruke lite strøm og være oppkoblingbare via trådløst.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...