Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ble gal av å lete etter bruktbil - fant denne


Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå har jeg lett og lett og lest side opp og ned for å finne den beste bruktbilen til rundt 70000,-

 

Idag ga jeg opp og hoppet i det.

 

Jeg kjøpte en VW Polo 2003 modell, kjørt 80000 med full servicehistorikk for 68000,- inkl omregistrering.

 

Det jeg trenger nå er støtte fra dere om at det kan være et ok kjøp, slik at jeg får sove om natta. Har blitt lettere gal av å lese positive og negative ting om ulike biler, registerreim meg her og der, ikke kjøp for gammelt, pass på ditt og datt.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, ting ved Polo som man skal kjenne til. Bilen er bygd av lavkvalitetskomponenter fra front til hekk så hyppig delebytter er vanlig. Jeg har tilgode å se mer ræva kvalitet på deler enn den Poloen jeg hadde, bremsene var så elendige at jeg hadde strengt tatt ikke turt å skru dem på en sykkel engang, men nok om det.

 

Bilen som sådan er god og kjøre og har et utpreget storbilpreg med tanke på den faktiske størrelsen, og det betyr mye.

 

Totalt sett, selv med tanke på at bilen er bygd til laveste anbud om jeg kan si det slik, er en god bil. Jeg likte følelsen den ga, komforten og kjøregenskapene. Hvis man forventer et problemfritt bilhold så er dette dog ikke riktig bil.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Ok takk for tilbakemelding. Kan jeg spørre hvilke biler dere ville valgt i denne prisklassen?

 

Ikke ta de svarene du får her så tungt. Lettere å finne negative ting enn posetive.

Alle biler får feil og mye kommer av bruk og vedlikehold.

Kjører du poloen din normalt (ikke spinning skrensing og prøve å kjøre forbi alle Golfer du ser) så tror jeg du har en fin og pålitelig bil.

Tips : Skoda har mange like/samme deler og rimeligere.

 

Jeg ville kjøpt denne :

56_569565174.jpg

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=25114556

Neida men sikkert mange som ville hat den i stedet for en Polo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...