Gå til innhold

Too Human-serien er i live (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt morsomt, kjøpte nettopp Too Human for en billig peng, synes historien er faktisk nokså bra, selvom slåssystemet kunne vært bedre.

 

Jeg lånte det nylig, og synes faktisk omvendt. Historien er erkebanal og platt, men kampsystemet blir ganske artig om man lærer seg å sjonglere fiender og sånt noe. Nå er jeg over gjennomsnittlig glad i dungeon crawlers og gjenstandssamling, men Too Human har bydd på noen helt ålreite timer så langt. Når det er sagt så er det langt ifra et godt spill. :)

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Føler spillet fikk i overkant av for mye dårlig kritikk. Historien var jo helt fantastisk. Cybernetic gods of norse mythology, hva pokker er det ikke å elske? Lo meg gjennom hver eneste cutscene som var omtrent.

 

Men når det er sagt, så hadde det sine negative sider også. Den derre jævla englescenen som varte i underkant av et minutt hver gang du døde og et noe repeterende miljø. Kampsystemet var morsomt, da.

 

Krysser fingrene for en verdig oppfølger med en like banal historie! Det er jo noe de kan. Bare se på Eternal Darkness. Et kremspill, for all del, men, kremt, ja, det har sine øyeblikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...