Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

5 år siden jeg har hadde sex. Hva med deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5 minutter :p

Men for å svare litt mer saklig så er det helt klart et tabu omkring det å ikke ha sex. Var selv jomfru lenge, og fikk smake litt(les:MYE) på det da.

 

Haha! og det første du gjorde var å logge deg på for å fortelle?

 

Sexlivet er individuelt, og varierer fra person til person. Bedre å holde kjeft om det enn å skryte på seg noe.

tabooo :w00t:

 

Tja, hva kan jeg si; noen tar en sigarett mens andre stikker innom diskusjon.no :tease:

Lenke til kommentar

Snart 1 år siden sist, men nå tror/håper jeg at jeg har funnet en jente jeg kan være med leeenge, dette er litt off topic, men shit eller :p

 

er veldig veldig inntresert i henne, og det er hun klar over, og siden jeg ikke har hatt sex på snart 1 år, hvordan skal jeg " gå fram " sånn at hun også kan få nytelse av sexen? Er farlig redd for at jeg skal komme veldig fort.

Lenke til kommentar

Snart 1 år siden sist, men nå tror/håper jeg at jeg har funnet en jente jeg kan være med leeenge, dette er litt off topic, men shit eller :p

 

er veldig veldig inntresert i henne, og det er hun klar over, og siden jeg ikke har hatt sex på snart 1 år, hvordan skal jeg " gå fram " sånn at hun også kan få nytelse av sexen? Er farlig redd for at jeg skal komme veldig fort.

 

Bare kom når du vil, syns du det er for tidlig fortsetter du med fingrene. Er ikke verre enn det.

Lenke til kommentar

Tja, hvorfor det? Selv når jeg var i et fast forhold var ikke sex SÅ viktig, det er jo først og fremst noe man bruker for å komme seg nærme en annen person. Hvis man ikke har noen man har lyst til å gjøre det med kan man jo bare ta hånd om seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, hvorfor det? Selv når jeg var i et fast forhold var ikke sex SÅ viktig, det er jo først og fremst noe man bruker for å komme seg nærme en annen person. Hvis man ikke har noen man har lyst til å gjøre det med kan man jo bare ta hånd om seg selv.

 

Fordi det er godt, vel! Både å gi og få nytelse er jo digg imo ;)

Lenke til kommentar

Er 15 nå jeg, og har aldri hatt seg, så jeg har gått lengre enn deg! :) ( JOKE ) xD

Menne altså... Fra spøk til alvår.

 

Jeg tror mange går lenge uten å ha sex, men noen har sex ofte ( altså at det er svært forsjellig. Visst jeg var deg, ville jeg hatt veldig lyst på sex :)

Menne, visst du er i ett forhold er det vel bare å kjøre på eller? xD

 

Å Ikke ha sex ( selv om jeg ikke har erfart det ) På lang tid, hørest ganske.. kjipt ut, synest jeg. Håper du får mye sex fremover da. Lykke til og God Helg!

 

( Vi kan jo treffest i helgen, eller? - ( JOKE :D )

Lenke til kommentar

Tja, hvorfor det? Selv når jeg var i et fast forhold var ikke sex SÅ viktig, det er jo først og fremst noe man bruker for å komme seg nærme en annen person. Hvis man ikke har noen man har lyst til å gjøre det med kan man jo bare ta hånd om seg selv.

Jeg bruker ikke sex for å bli kjent, jeg blir kjent for å ha sex ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lol, det er bare de som har hatt sex som velger å poste her.

 

Jeg har ikke hatt sex, og jeg er 21 år. Mest på grunn av at jeg ønsker å vente med sex til jeg er i et langvarig forhold. I tilegg er jentene jeg blir sammen med konservative de også. Iforholdtil andre ting, 2 uker siden når jeg besøkte Wellington.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...