Gå til innhold

Trailer: Allods Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er bra med spillet er at det er gratis. Var hvertfall den når jeg testa det ut for et års tid siden. Desverre så syntes jeg det var litt for likt WoW og det gikk litt for tregt å levle opp, samtidig som mange av oppdragene var veldig vanskelige og klare på egenhånd. Også de som ikke var gruppe oppdrag. Spawn-time på noen mobbs var også ekstremt treg og når et titalls spillere står å venter på samme dyra tar det en evighet å få gjort noe. Det var også overrepresentert med russere som enten ikke kunne eller nektet å skrive engelsk på serverene så det og teame opp med noen eller finne seg en guild var vanskelig. Chatten var som et resultat av dette umulig å få noe ut av.

 

En skulle tro at ut fra dette så var det ikke mye positivt å si om spillet, men det er det, etter som jeg spillte det i 2-3 måneder... Jeg bare husker ikke hva jeg likte med det... Hehe. Eneste jeg husker var at det var gratis og det er digg :)

Lenke til kommentar

Hvis det ikke var for at alle rasene ser så forferdelig teite ut i Allods Online tror jeg at jeg hadde lagt mer tid i det - det er absolutt ikke et dårlig spill.

Jeg liker ikke "looken" til noen av rasene, noe som er et problem. Hvis jeg virkelig skal like et MMO må jeg finne en rase + klasse jeg liker :/

Lenke til kommentar

Husker eg spilte dette spillet lenge ! Va rått når du først forstod de, og oppdragene (min mening) var lette viss du nesten altid var i en gruppe :) Kom helt opp til lvl 25, da sluttet eg. Fordi eg solgte en ting som eg tjente graps på ! Rundt 250 gull tror eg. Da begynte eg kun å bry meg om gear og annet utsyr. Figuren min ble til slutt så "dårlig" at eg blei stuck på ei lita øy i spillet, husker at det var masse alver der :p Skulle drepe 25 rotter eller noe, å klarte ikke å drepe en uten å ver i gruppe med noen i høgere rank. Heilt klin umulig å ver på den øya -.-

Lenke til kommentar

Hvis jeg husker riktig har Allods et kampsystem som er ganske greit, egentlig. For å slå vanlige slag trykker du på en knapp, istedet for auto attack.

 

Når jeg spilte WoW endte det ofte med at jeg brente opp all energi/mana/rage og tok meg et glass cola mens helten min tok ned den siste biten av livet til fienden.

 

Spillet virker gjennomført, men da jeg spilte måtte du bruke noen items fra Cash Shop for å drepe mobs (blant annet en scroll som ga deg +100% damage)

 

Regner med at dette er fjernet nå, men dette ødela opplevelsen for meg.

Lenke til kommentar

skal vedde på at 50% av de som whiner om at det er wow clone har wow som sitt første mmo

 

Hva vedder du da?, siden du videre nevner 50 % blir det muligens litt for vannsklig å gjennomføre veddemålet ditt. Hvorfor må det være whining å se et spill ligner et annet?, du vasker ordet "whining" veldig ut i så fall.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

skal vedde på at 50% av de som whiner om at det er wow clone har wow som sitt første mmo

Hvilket MMO de har som sitt første er irrelevant. Grunnen til at det er naturlig å bruke WoW som en slags standard på "denne typen" MMO er fordi WoW er den ledende faktoren i vestlige verden blandt disse. Og det spillet du kan forvente at en gjennomsnittlig person har hørt om når det gjelder MMO av "denne typen".

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...