Gå til innhold

Hjelp til hardcore gaming laptop


Anbefalte innlegg

Heisann forumsfolk og forumsfe,

 

Jeg skal gå for en real power laptop som jeg kan drasse med meg på jobb rundt omkring. Budsjett 15k - 20k. Jeg sikler fælt på Alienware mx15 men også Kunshan P150 ser ut til å være mer for pengene. Ser for meg 15" skjerm ettersom den skal fraktes rundt en del.

 

Er det noen andre tips eller forslag til oppsett på de jeg har foreslått allerede som kan hjelpe meg med avgjørelsen? Poenget er at den skal kunne dra nye spill på nærme maks innstillinger og ikke feil at den er litt kul også;)

 

Virker som om mx15 har litt eldre komponenter enn f.eks. Kunshan P150... jeg sliter litt her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

M15x veier 4.1kg, mens den nye M17X R3 veier 4.3kg. M15X har også som du sier noe eldre deler. Jeg ville heller valgt P150 med grafikkortet 6970 til rundt 14000kr eller M17X R3 med 6970 (Koster myyye mer, men smak og behag). P150 veier og bare 3.1kg, så er nok den beste hvis du er ute etter en 15". Husk og at til tyngre pcen er til bedre kjøling vil den ha (Alienware er best på kjøling.)

 

Alienware kom og med M14X i går. Dette skal være en mer portabel laptop som veier 2.9kg (Ganske lik P150, som er 3x mer kraftig). Men den vil ikke kunne spille spill på maksimale innstillinger da den har et 555m grafikkort som er basert på gddr3, som igjen ikke yter i nærheten så bra som gddr5 gjør.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...