Gå til innhold

Anmeldelse: Shift 2: Unleashed (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NFS-serien blir aldri det samme som da det gikk an å style bilen din, kjøre fritt i gata, og kjøre mot politi.

 

Undergound 2, Most Wanted og Carbon er det som definerer NFS for min del.

Kommer aldri til å spille NFS igjen før det blir old school igjen.

 

Amen

 

eeh... Troll?

 

Old school NFS er iallefall ikke de spilla der :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NFS-serien blir aldri det samme som da det gikk an å style bilen din, kjøre fritt i gata, og kjøre mot politi.

 

Undergound 2, Most Wanted og Carbon er det som definerer NFS for min del.

Kommer aldri til å spille NFS igjen før det blir old school igjen.

 

Amen

 

Det var nettopp de spillene som ødela serien for min del. For noe møkk. De beste spillene kom før det. De tidlige Hot Pursuit spillene :love:

Lenke til kommentar

Hvis vi skal snakke Old School så er jo intet NFS som barndomsminnet av det første spillet i serien. Det spillet var det som gjorde meg interessert i bilspill. Jeg tørr ikke spille det igjen nå. Er redd at barndomsminnene mine skal bli ødelagt. For min del hadde det spillet alt.

 

Mange av spillene i ettertid har vært gode, og jeg har etterhvert lagt av meg skuffelsen av at ingenting kan bli som å spole firehjulsrundinger med Lamboen på Alpine banen. Hot Pursuit var veldig moro, Porsche var nærmest perfekt, det første Underground spillet var gøy (men det var nok med ett).

 

Shift har lite med røttene i NFS og gjøre, men jeg skal likevel gi det et forsøk denne gangen. Det ser ut som det fortjener det.

Lenke til kommentar

Er det like håpløst som enern i forhold til at man alltid vil skrense gjennom svingene for at det skal se "kulere" ut ?

 

NFS har fulgt denne formelen i en del år nå, nærmest uansett hvor sakte man kjører så vil bilen skrense uansett

 

Du kan ikke sammenligne handlinga i Shift-serien med det som NFS-serien har stått for det siste tiåret, dette er noe helt annet (og ganske så bra, faktisk).

Lenke til kommentar

NFS-serien blir aldri det samme som da det gikk an å style bilen din, kjøre fritt i gata, og kjøre mot politi.

 

Undergound 2, Most Wanted og Carbon er det som definerer NFS for min del.

Kommer aldri til å spille NFS igjen før det blir old school igjen.

 

Amen

 

Haha, morsomt at du kaller de seriene "oldschool" når det gjelder NFS serien.

 

NFS 1 og 2, samt Porsche. Da snakker vi de gode gamle, BRA, spillene som var i den serien. Underground, Most Wanted og Carbon kan legge seg.

Lenke til kommentar

Det er like håpløst med ratt og pedaler og racingstol. Har aldri eid et spill en så kort periode, men jeg ser at det slår an hos visse.

 

http://www.youtube.com/watch?v=BFsJr_5lYNM

 

Dette er IKKE en god spillmotor Froholt, skjerpingsolini.

 

Jeg skal ikke nevne tidligere storheter, for det er ikke det jeg hadde håpet på. Jeg hadde håpet på et seriøst forsøk, bilspillverden går til helvete til øredøvende applaus fra massene. Og Froholt.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Der det var triste greier, Mammakamel. Det ser jo ut som om han kjører på blank is hele tiden. La også merke til når han kom ut med to hjul på sanden uten at det påvirket bilen i det hele tatt. Jeg æ'kke noen form for realisme-nerd, men jeg prøvde det første Shift spillet, og det var helt latterlig rævva spør dere meg.

Lenke til kommentar

Det er like håpløst med ratt og pedaler og racingstol. Har aldri eid et spill en så kort periode, men jeg ser at det slår an hos visse.

 

http://www.youtube.com/watch?v=BFsJr_5lYNM

 

Dette er IKKE en god spillmotor Froholt, skjerpingsolini.

 

Jeg skal ikke nevne tidligere storheter, for det er ikke det jeg hadde håpet på. Jeg hadde håpet på et seriøst forsøk, bilspillverden går til helvete til øredøvende applaus fra massene. Og Froholt.

 

Etter å ha sett den videoen tror jeg kanskje jeg står over likevel. Det var jo akkurat den elendige svingingen som gjorde 1'ern så svak.

Lenke til kommentar

Dette ble jo akkurat som forventet. Opphausingen som tydelig ble fremmet i tidligere artikler/intvervju her på Gamer.no der de gikk rett i strupen på Forza og GT er latterliggjort med tanke på hva som kom. Det samma vrøvlet som eneren, med visse forbedringer, men akkurat like simpelt og enkelt.

 

Og hvordan de kan bruke ord og begreper som "realistisk" og "simulator" er for meg totalt uforståelig, for dette er skammelig rævkjørt, ikke det pga det nødvendigvis er et elendig bilspill for den allmenne massen, men rett og slett på grunnlag av hva -og hvordan de uttalte seg om GT og Forza før utgivelsen.

 

Nå kommer jeg vel aldri til å ta disse karene seriøst, for dette resultatet ble jo bare patetisk!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...