Gå til innhold

Tilbakeblikk: Heroes of Might & Magic III (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en artikkel Lasse. Sitter her med gåsehud og minnes dagene da jeg og kompiser kjappet oss hjem etter skolen for å spille MP i Heroes 3. Og så spennende det var å lete etter Grailen. Den var viktig å finne. Husker at favorittbanen var "Caves" (tror den het det?) og favorittborgen var Rampart. Må ha brukt flere hundre timer på denne godsaken av et spill.

 

:love:

Lenke til kommentar

Flott artikkel, mange minner som strømmer tilbake! Husker jeg lagde en svær campaign med omfattende historie og greier, tror den er borte nå. :p

 

Necropolis og Conflux blir faktisk regnet som de sterkeste borgene, og blir bannet i "offisielle" Heroes turneringer.
Kan du (eller noen andre) utdype om hvorfor Necropolis blir regnet som overpowered? Syns det alltid har vært blant de svakeste, mulig jeg ikke har de rette taktikkene.
Lenke til kommentar

liker hvordan alle synser forskjellige borger som svakeste og sterkeste, litt mer nå så har vi hele runden hvor alle fraksjonene suger og er OP samtidig. Uten å være spydig men i mangel på pynt til ordene tenker jeg det en fordel at folk setter seg litt inn i hvordan borgene spilles før de snakker for høylytt om hvilken elementer ved spillet som var ubalansert

Lenke til kommentar

Gud, lurer egentlig på hvor mange timer jeg har brukt på dette spillet.

Syntes Tower med Solmyr(chain lighitning spsialitet) og full oppgradert air magic er OP. Er kanskje derfor han er en av mine yndlings figurer og spillet... Samt Ivor og Kyrra fra Rampart, Korbac fra Fortress og Veclor fra Necropolis (var ikke det han med vampyr som spesialitet?) <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...