Gå til innhold

Søk om å overta brukernavnet på Diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har en litt delikat situasjon når det kommer til brukernavn osv.

 

For det første så tviler jeg det er særlig lite vits i å søke om jeg kan få brukernavnet Leaf på diskusjon.no da den brukeren er fortsatt aktiv til en viss grad.

 

Men til saken, den er at jeg har 2 kontoer på Diskusjon.no. Kan vel fortelle historien til de. Min første bruker på diskusjon.no heter Ninja'n, som jeg vel opprettet i 2005 eller noe tror jeg, og som er registrert på den e-mail kontoen som jeg bruker. Tok ikke lange tiden før jeg sluttet å bruke den da ' tegnet gjorde så jeg måtte skrive en hel masse forskjellige tegn som skulle representere " tegnet når jeg skulle logge inn. Dette gjorde til at jeg da lagde en ny bruker under navnet Andum som jeg brukte helt fram til splittelsen for snaue 2 år siden. For å opprette denne brukeren måtte jeg vel og merke lage en ny e-mail som jeg lagde bare pga den nye brukeren. Etter en stund så tenkte jeg å sjekke ut diskusjon.no igjen, da jeg hadde som sagt vært inaktiv der en god stund. Da jeg prøvde og logge inn hadde jeg glemt passordet, så jeg fikk et nytt passord tilsendt til mailen. Men når jeg skulle logge inn på den mailen (som jeg sikkert ikke hadde logget inn på siden jeg oppretta den) så sto det at den ikke eksisterte, så da har den sikkert blitt sletta fordi den ikke har blitt brukt, så da fikk jeg ikke vite passordet til Andum kontoen. Har flere ganger tenkt på å ta kontakt med diskusjon for å få ordna opp i dette, men har aldri helt klart å komme meg rundt.

 

Så, det jeg lurer på om kan bli gjort er som følgende:

1. Slette brukeren Ninja'n

2. Skifte e-mail på brukeren Andum til den jeg har på denne kontoen/e-mailen som står registrert på diskusjon.no brukeren Ninja'n

3. Få lagt over posts og postcount fra denne brukeren til den nye Andum kontoen, samtidig som Andum kontoen beholder postcounten sin.

 

Eventuelt at jeg får tilsendt passord til Andum brukeren så jeg kan skifte e-mail på den og at dere sletter Ninja'n brukeren.

Og at dere overfører postcount osv. såklart.

 

Ble sikkert en del tekst det her, er det noe problemer, eller om det finnes en lettere framgangsmåte må dere for all del si ifra.

Håper dette kan gå knirkefritt slik at denne overgangen ikke blir så vanskelig som jeg kanskje skal ha det til ;)

Lenke til kommentar

Som TST ba om, søker jeg herved om å få ta over brukeren "Nikolai" på diskusjon.no, altså samme navn som jeg bruker på innlegg.no. Brukeren på diskusjon.no har vært inaktiv siden 2002.

 

Jeg har forresten en bruker på prisguide.no som heter fnwilborn, om dette er en bruker som virker på forumet også(vet ikke hvordan det fungerer?), vil jeg gjerne slå den sammen med mitt nåværende nick, for enkelthets skyld.

Endret av Nikolai
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som TST ba om, søker jeg herved om å få ta over brukeren "Nikolai" på diskusjon.no, altså samme navn som jeg bruker på innlegg.no. Brukeren på diskusjon.no har vært inaktiv siden 2002.

 

Jeg har forresten en bruker på prisguide.no som heter fnwilborn, om dette er en bruker som virker på forumet også(vet ikke hvordan det fungerer?), vil jeg gjerne slå den sammen med mitt nåværende nick, for enkelthets skyld.

 

Oppdaget i dag at mitt spørsmål til gamer-redaksjonen for noen uker siden, under nicket Nikolai, ble sitert i en artikkel som fnwilborn, og nå ser jeg at jeg heter det overalt hvor jeg har postet under det nicket. Så jeg antar jeg ikke kunne få mitt innlegg.no-navn?:)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...