Gå til innhold

Anmeldelse: Men of War: Assault Squad (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Når man spiller enkeltoppdragene sammen med andre, er det også litt underlig at Best Way ikke har lagt til rette for at hver spiller får sine egne poeng å kalle inn forsterkninger fra"

 

Nå mener jeg at det å dele resources på Skirmish er noe av det smarteste de har gjort pga folk kan leave fighten og da slipper du noe nedgang i resources feks, og uansett den som har minst styrker får disse troopene, kanskje ikke du har vært så heldig med så snille medspillere? :p har gitt bort masse trooper hele veien jeg for å styrke medspillerne mine, og jeg liker veldig godt systemet, pga den tenker på den som har svakest arme enn den som har størst :)

 

Og ja.. Best way har ikke utviklet MoW:AS, Digitalmindsoft har :D

 

uansett ellers så god artikkel, er ganske enig med deg på mange av punktene som referer til brukervennlighet, men man kan alltids bare Pinge på kartet og da forstår fort en medspiller hva som trengs for å hjelpe.

Endret av Viking
Lenke til kommentar

"Når man spiller enkeltoppdragene sammen med andre, er det også litt underlig at Best Way ikke har lagt til rette for at hver spiller får sine egne poeng å kalle inn forsterkninger fra"

 

Nå mener jeg at det å dele resources på Skirmish er noe av det smarteste de har gjort pga folk kan leave fighten og da slipper du noe nedgang i resources feks, og uansett den som har minst styrker får disse troopene, kanskje ikke du har vært så heldig med så snille medspillere? :p har gitt bort masse trooper hele veien jeg for å styrke medspillerne mine, og jeg liker veldig godt systemet, pga den tenker på den som har svakest arme enn den som har størst :)

 

Og ja.. Best way har ikke utviklet MoW:AS, Digitalmindsoft har :D

 

uansett ellers så god artikkel, er ganske enig med deg på mange av punktene som referer til brukervennlighet, men man kan alltids bare Pinge på kartet og da forstår fort en medspiller hva som trengs for å hjelpe.

 

Du har naturligvis helt korrekt, takk for påpekningen. Partnerskapet mellom Best Way og Digitalmindsoft har en tendens til å forvirre meg. Endret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z3pP64ap

Enig med det meste jeg også.

 

Jeg liker spesielt panservognene/bilene - Meget bra visuelt når du treffer en annen tanks med kanonen. Kunne ønske World of Tanks hadde samme hit system

 

Veldig morro i coop =)

 

*wave @ Viking ^^,

Endret av Slettet-Z3pP64ap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...