Gå til innhold

Starcraft 2 World Championship


Anbefalte innlegg

Long time lurker her. Tenkte det kunne være på sin plass å informere om at verdensmesterskapet i Starcraft 2 går av stabelen i dette øyeblikk i Seoul, Korea. Formatet er Verden vs Sør-Korea, og jeg ser for meg at det blir mange episke kamper.

 

Streamen er gratis, og du finner den her (www.gomtv.net)

 

De engelske kommentatorene Tasteless og Artosis er som vanlig på plass, så det er mulig for oss vestlige å få med seg handlingen også :-).

 

N.B. - For å se streamen kreves det at man installerer gomtv.net sin egen spiller, gomplayer. Den er selvfølgelig også gratis.

 

Enjoy!

 

*EDIT*

 

Dersom noen er interessert i å se enda mer Starcraft 2, anbefales siden www.teamliquid.net. Her er det uttallige live-streams, strategifora og turneringsinformasjon. Et av våre norske bidrag på stream-fronten er SC2-spilleren StyGGeN. (Det bør nevnes at svenskene gir oss deng på SC2-fronten, med storheter som Jinro, Morrow og SjoW)

Endret av Olaviusan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte de kamper i dag på Gomtv.net? Jeg ikke så noen kamper lagt ut på deres kalender. Nå har jeg noe å se på i kveld i vært fall!

 

Jeg håper vi får noen bra Zerg gjennom kvalifiseringen. De er mitt favoritt rase, men de sliter for tiden, stakkars buggsene mine :(.

Endret av Jack Brennan
Lenke til kommentar

Spilte de kamper i dag på Gomtv.net? Jeg ikke så noen kamper lagt ut på deres kalender. Nå har jeg noe å se på i kveld i vært fall!

 

Jeg håper vi får noen bra Zerg gjennom kvalifiseringen. De er mitt favoritt rase, men de sliter for tiden, stakkars buggsene mine :(.

 

Ja, litt rart at kampene ikke var satt opp i kalenderen. Det er team-league world vs kora i dag og i morgen, etterfulgt av individuell turnering fra og med onsdag. Noen riktig så underholdende kamper i dag, så det er bare å kjøre i gang VOD'sene - akkurat lagt ut http://www.gomtv.net/2011championship/vod/63759

 

Det ser jo ut som resten av verden omsider kan konkurrere i Starcraft, dagens resultater tatt i betraktning :).

Lenke til kommentar

Spilte de kamper i dag på Gomtv.net? Jeg ikke så noen kamper lagt ut på deres kalender. Nå har jeg noe å se på i kveld i vært fall!

 

Jeg håper vi får noen bra Zerg gjennom kvalifiseringen. De er mitt favoritt rase, men de sliter for tiden, stakkars buggsene mine :(.

 

Ja, litt rart at kampene ikke var satt opp i kalenderen. Det er team-league world vs kora i dag og i morgen, etterfulgt av individuell turnering fra og med onsdag. Noen riktig så underholdende kamper i dag, så det er bare å kjøre i gang VOD'sene - akkurat lagt ut http://www.gomtv.net/2011championship/vod/63759

 

Det ser jo ut som resten av verden omsider kan konkurrere i Starcraft, dagens resultater tatt i betraktning :).

 

World Vs Korea, det er et bra konsept faktisk. Det finnes ganske mange som mener at GSL Team League er mer spenende enn vanglig GSL og World vs Korea tar det et steg videre!

Lenke til kommentar

WhiteRA vs MC tok kaka spør du meg, makan til fenomenal micro av WhiteRA. Den desidert råeste PvP jeg har sett.

Jeg er stor fan av White-Ra, en av de veldig få ikke-zerg jeg digger.

 

Syntes hans 1 base play er helt sinnsykt bra. Har sett så mange matcher med han ... alltid moro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...