Gå til innhold

Historien om Total War (PS2, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott artikkel. Kan vel ikke nekte på at jeg har et godt lag med serien selv. Total War serien har gitt meg utallige mange timer med morro, og det blir stadig flere.

Det som imponerer meg mest er at CA legger til nok forbedringer i hver "ny" utgave, men samtdiig klarer å beholde det som virkelig var bra i de forrige.

Spillserien får derfor en flott, naturlig og ikke minst smidig overgang til nye features og forbedringer. Mengden er passe. Nok til at veteranene får bittelitt å bryne seg på, men ikke for mye så de må lære seg "alt" på nytt.

 

Personlig håper jeg stort på Rome 2.

Lenke til kommentar
Mange hevdet også at spillet virket så likt Empire at det burde ha blitt gitt ut som en utvidelsespakke, og ikke som et fullverdig nytt spill. Som sin forgjenger hadde også Napoleon to kampanjer, og enkelte hevdet at kampanjene var for lineære.

 

Var det ikke faktisk slik at Napoleon i utgangspunktet skulle bli en utvidelsespakke til Empire, men at CA etterhvert mente den var så omfattende at de kunne selge den som et nytt spill. Slik jeg har forstått det, mulig jeg har feil.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...