Gå til innhold

Gamer.no: Gratulerer med 10 år


Anbefalte innlegg

Ville bare si gratulerer med 10-års dagen til redaksjonen, og spesielt til TST. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg har vært leser siden starten, men vil tro at jeg begynte å besøke gamer.no rundt 2005 og siden da har jeg vært inne minst en gang om dagen. Gamer.no er utvilsomt den beste spillsiden i Norge, med relevante nyheter, en vennlig og "human" ledelse og ikke minst fyllt til randen av veldig dyktige journalister. Så vidt jeg har fått med meg går det fortsatt som det suser (kanskje enda flere lesere enn før til og med? Ikke vet jeg), og det er ikke uten grunn.

 

Det er kanskje en klisje, men jeg mener at hvis dere fortsetter i dette sporet så vil dere nok feire nok et jubileum i 2021 :)

 

Så igjen, gratulerer med 10 veldig vellykede år, og tusen takk for at dere driver den beste spillsiden i Norge!

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange takk for alle gratulasjoner og ros. For meg er det i alle fall ufattelig at det har gått 10 år allerede :-)

 

Formelt sett er vi nøyaktig 10 år i starten av april en gang. Endringen i logoen er en av flere ting vi vil gjøre for å markere oss selv fremover.

 

Jeg har såvidt begynt på en artikkel om 10-årsjubileet, og håper å publisere den i løpet av neste uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...