Gå til innhold

Sniktitt: Homefront (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville vært interesant hvis du kunne ødelegge omgivelsene, kan man ikke det så...er det for dårlig for meg. Spiller jeg heller Bad company 2 i mens i venter på battlefield 3!

 

Skjønner litt hva du mener, jeg også fryder meg over ødeleggbare omgivelser. Trist at ikke flere utgivere av skytespill skjønner hvor mye det gjør når man kan blåse veggene av et hus, eller at kuleregnes spiser opp dekningen man sitter bak.

 

 

Kjøp blir det nok uansett i mitt tilfelle, dette ser fantastisk ut og virker til å ha en spennende story.

Lenke til kommentar

SP-delen i det spillet var hårreisende kjedelig, så jeg er veldig, veldig skeptisk til dette spillet.

 

Men så er SP-delen her helt renovert, og historien forfattet av en kompetent historieforteller. MP-delen har visstnok en mer tydelig arv fra Frontlines.

 

Jeg kunne tenkt meg Furevik sine tanker om det andre som har kjørt sniktitter har kritisert: At du alltid er sist i køen (oppdrag kretser rundt at du må følge etter noen, noen andre må åpne dører, AI-en dytter deg ut av dekning etter at de tar de beste stedene, osv.), og følelsen av at det krasjer veldig med eksposisjonen. Hvorfor er det så viktig å redde deg og få deg med på laget, når du likevel blir henvist til en rolle som geriljarævedilter?

 

Jeg gikk fra veldig sikker på kjøp til litt skeptisk etter å ha lest RPS' sniktitt.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...