Gå til innhold

Nytt iPhone spill med Charter-Svein og Linni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Poster en lenke til teaser videoen til vårt nye og mest sinnsyke iPhone spill så langt, som inkluderer stemmer fra Charter-Svein og Linni!

Spillet vil også snart bli lansert på Android også.

sjekk ut videoen her:

Mvh,

Frost Software AS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra ut det her!

Er spillet ute nå evnt når kommer det? Og blir det en Lite utgave?

Hei, Spillet ligger på appstore ja! Jobber med LITE utgaven nå, så den kommer om ikke så alt for lenge :)

Skrevet

Så bra ut det her!

Er spillet ute nå evnt når kommer det? Og blir det en Lite utgave?

Hei, Spillet ligger på appstore ja! Jobber med LITE utgaven nå, så den kommer om ikke så alt for lenge :)

Må nesten teste dette da, kan jeg spørre hvilke SDK dere har brukt for å lage dette spillet?

Skrevet

Vet Svein Østvik at dere bruker stemmen hans?

Nei, det vet han faktisk ikke! Men det tror vi går helt fint :)

Dere bruker stemmen til charter-Svein? Og det skal få oss til å kjøpe spillet, ikke skremme oss vekk fra det?

Neida, man trenger ikke kjøpe det! Send oss mail på support (PROMO som subject) så sender vi gratis Promo Code slik at man kan laste det ned helt gratis! ;D

Skrevet

Dere bruker stemmen til en kjendis (eller to?) uten at dere har fått tillatelse, og så bruker dere det til å markedsføre det?

Risky :p Men, får håpe det går bra

Skrevet

Dere bruker stemmen til en kjendis (eller to?) uten at dere har fått tillatelse, og så bruker dere det til å markedsføre det?

Risky :p Men, får håpe det går bra

Risky? Nesj, dette er Norge... ikke mye de kan gjøre gitt! Vi har det fulle og hele overtaket her.

Gjest Slettet+8791234978
Skrevet

Det er ikke så mye de kan gjøre, bortsett fra å:

1: Saksøke dere for ulovlig bruk

2: Få appstore til å stoppe spillet

3: Få alle pengene dere har tjent av retten og kanskje litt til.

Å bruke folk uten deres samtykke har konsekvenser, også i Norge. Greit nok er dere langt mer ute å kjøre hvis de får til et søksmål i en californisk rett, men dette går ikke bra for dere i Norge heller hvis folka dere misbruker velger å reagere.

Gjest Slettet+8791234978
Skrevet

Jeg dumpa over denne:

http://www.adressa.no/kultur/article1593571.ece

Enten har hr- Frost frekkhetens nådegave og har lurt journalister til å tro at han har fått rettigheter av Østvik og Meister. Eller så lyger han her.

Begge muligheter er mildt sagt spesielt.

Skrevet

Svein er en god venn av meg, og forteller at han har vært med på dette og vært i et lite "studio".

Jeg forstår ikke helt hvorfor Frost skal ljuge om dette her... Kanskje han prøver å skape litt furore for å selge mer.

Skrevet (endret)

Svein er en god venn av meg, og forteller at han har vært med på dette og vært i et lite "studio".

Jeg forstår ikke helt hvorfor Frost skal ljuge om dette her... Kanskje han prøver å skape litt furore for å selge mer.

Når noen spør om Svein vet at vi bruker stemmen hans, så er det klart at vi ikke tar det spesielt seriøst og "tuller" med det videre...

Hvor skulle vi rappa stemmene fra? Charterfeber... og blitt saksøkt i hue og baken av tv3?

Alle i Frost Software har mange år fra spillbransjen og er det noe folk fra spillbransjen tar seriøst så er det copyright. Det gjelder selvagt også for ansatte ang bruk at kopibeskyttet materialet.

Syns det sier seg litt selv at Svein vet at vi bruker stemmen. Han var jo i studio med oss. Akkurat det har vært i avisa, tv og på radio så vi trodde ærlig talt at folk skjønte vi var ironisk ment... Et par kjappe søk på Google ville vært nok for å finne ut det.

Bare å si noe sånt som at "det går helt fint, vi har det fulle og hele overtaket" syns vi var å dra den langt nok til at folk skulle skjønne at det var ironisk ment.

Men men, uansett... Vi juger ikke, og vi setter pris på all feedback vi får enten den er positiv eller negativ, slik at vi kan bli bedre og lage skikkelig kickass spill :)

Endret av Frost Software
Skrevet

Når noen spør om Svein vet at vi bruker stemmen hans, så er det klart at vi ikke tar det spesielt seriøst og "tuller" med det videre...

Hvor skulle vi rappa stemmene fra? Charterfeber... og blitt saksøkt i hue og baken av tv3?

Alle i Frost Software har mange år fra spillbransjen og er det noe folk fra spillbransjen tar seriøst så er det copyright. Det gjelder selvagt også for ansatte ang bruk at kopibeskyttet materialet.

Syns det sier seg litt selv at Svein vet at vi bruker stemmen. Han var jo i studio med oss. Akkurat det har vært i avisa, tv og på radio så vi trodde ærlig talt at folk skjønte vi var ironisk ment... Et par kjappe søk på Google ville vært nok for å finne ut det.

Bare å si noe sånt som at "det går helt fint, vi har det fulle og hele overtaket" syns vi var å dra den langt nok til at folk skulle skjønne at det var ironisk ment.

Men men, uansett... Vi juger ikke, og vi setter pris på all feedback vi får enten den er positiv eller negativ, slik at vi kan bli bedre og lage skikkelig kickass spill :)

Ironi og internett funker ikke spesielt bra sammen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...