Gå til innhold

– Ingen flerspillerdel i Arkham City (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen flerspiller er da ikke direkte en dårlig ting.

For da konsentrere et helt team om samme delen, og finpolere enspilleren.

 

De nevnte spillene som fikk flerspiller i oppfølgerne er jo da eksepsjonelt gode spill, og fortjener en flerspiller. (Portal 2 er også et VELDIG godt eksempel på dette, og et annet er Mount & Blade: Warband. )

Dog, man kan jo tro at flerspilleren blir bare en påhenger, og dårlig i forhold til enspiller delen, men etter jeg prøvde flerspilleren på Uncharted 2, så var jeg veldig overrasket på hvor artig den faktisk var, samt at for meg virket det ikke som en generisk flerspiller for å krysse det bort i ei liste.

 

Dog, den negative tingen blir jo da om spillkonseptet er helt awesome, og det eneste som manglet var en flerspiller, med samme prinsippet.

Eneste jeg kommer på i farta er Tropico Serien, hvor enn det skulle funke da. :rolleyes:

EDIT: Hvordan kunne jeg glemme The Elders Scrolls- Serien?!

 

Dog, med drømmebriller, så hadde en full fungerende Mass Effect flerspiller vært konge.

^ Jeg får bare boner av å tenke på det.... :blush:

Endret av Orrie
Lenke til kommentar
Ingen tvil om at singleplayeren blir bra, men jeg hatet i eneneren og ikke kunne vise fram hvor god jeg var hehe.

Det er derfor vi har achievements/trophies. Har selv låst opp absolutt alt sånt i PS3-utgaven, dvs 100%, noe jeg i ettertid er usikker på hvorfor jeg gadd å drive med. :p

Lenke til kommentar
Ingen tvil om at singleplayeren blir bra, men jeg hatet i eneneren og ikke kunne vise fram hvor god jeg var hehe.

Det er derfor vi har achievements/trophies. Har selv låst opp absolutt alt sånt i PS3-utgaven, dvs 100%, noe jeg i ettertid er usikker på hvorfor jeg gadd å drive med. :p

+ high scores du kan sammenligne med venner du har på psn eller xbox live.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Mao de lar seg presse på tidsfrister. Ingen tvil om at singleplayeren blir bra, men jeg hatet i eneneren og ikke kunne vise fram hvor god jeg var hehe.

Skjønner kanskje kampsystemet aldri ville funket i multiplayer, men kanskje CO-OP.

 

I september i fjor ble det jo skrevet følgende:

"Rocksteady Studios recently revealed the sequel to the 2009 BAFTA Game of the Year is already complete. That means the developer has a full year to tweak and improve the gameplay experience."

 

Kan jo være juks og fanteri, men om de følte at multiplayer var superduperviktig hadde de vel fått inn det på ett år!

Lenke til kommentar

Mao de lar seg presse på tidsfrister. Ingen tvil om at singleplayeren blir bra, men jeg hatet i eneneren og ikke kunne vise fram hvor god jeg var hehe.

Skjønner kanskje kampsystemet aldri ville funket i multiplayer, men kanskje CO-OP.

 

Hvor får du det fra at de lar seg presse av tidsfrister? Det har i følge Rocksteady aldri vært planlagt å lage en, så da har de vel heller ikke brukt tid på noe som ble skrinlagt heller?

 

Jeg syns dette fraværet er fantastisk, jeg savnet det aldri i det første spillet og om dette er mer av det samme (noe jeg virkelig håper det er) kommer jeg ikke til å savne det denne gangen heller. Tror forøvrig kampsystemet kunne funke veldig bra, bare se på Assassin's Creed: Brotherhood sin. Lett å trekke ut elementer som fint hadde gjort seg i en Batman: AC-flerspiller.

 

Men igjen: for min del er det meget gode nyheter at de hopper over en flerspillerdel. Håper det minner andre utviklere på at det går an å gjøre det på den måten selv i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...