Gå til innhold

Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Update:

If you pre-order the Battlefield 3: Limited Edition on PC then EA will give you the Back to Karkand expansion for free.

 

Back to Karkand contains four "boldly re-imagined" Battlefield 2 maps as well as weapons and vehicles from the old game. There are also unique rewards and Achievements/Trophies tied to Back to Karkand.

 

You can pre-order the Battlefield 3: Limited Edition for £39.99 over on the EA Store.

 

Så her:

http://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/html/pbPage.battlefield3_NO

Endret av Frode789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det så rart om medics skal ha assault våpen?? De har da helt vanlige våpen irl.

Men ellers er jeg enig i at de kunne ha litt mindre kraftige våpen iom. at det er en kjempefordel å kunne heale seg selv.

 

For min del er det balansehensyn som spiller inn, ikke realisme. Det er jo så klart ingen implisitt konflikt i at en fyr som kan bandasjere andre også kan skyte med et fullt brukbart våpen - men i spillsammenheng blir det fort litt voldsomt. Battlefield har ikke akkurat milsim-aspirasjoner, så jeg blir ikke fornærmet hvis de ofrer realisme her og der for å gjøre multiplayerdelen så morsom og velbalansert som mulig.

 

Veldig kaotisk video, men det man ser av gameplay ser iallefall lovende ut. At lydbildet er preget av statisk, og videoen tilsynelatende laget for å virke "glitchy" gjør at jeg tenker enspillerkampanjen kommer til å være opptatt av digital krigføring i en eller annen form.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Update:

If you pre-order the Battlefield 3: Limited Edition on PC then EA will give you the Back to Karkand expansion for free.

 

Back to Karkand contains four "boldly re-imagined" Battlefield 2 maps as well as weapons and vehicles from the old game. There are also unique rewards and Achievements/Trophies tied to Back to Karkand.

 

You can pre-order the Battlefield 3: Limited Edition for £39.99 over on the EA Store.

 

Så her:

http://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/html/pbPage.battlefield3_NO

 

vil ha boxed versjon, hvor får jeg det som er LE ?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så rart om medics skal ha assault våpen?? De har da helt vanlige våpen irl.

Men ellers er jeg enig i at de kunne ha litt mindre kraftige våpen iom. at det er en kjempefordel å kunne heale seg selv.

 

I norge har ihvertfall sanitet somregel Mp5. Dette fordi de primært ikke skal skyte.

Vel. Det er stor forskjell på sanitetstropp-soldater, som først og fremst skal gjøre evakuering og behandling av sårede, og den typen soldat vi har å gjøre med i disse spillene. det er riktig at sanitetssoldater med genferkors kun har lov til å skyte i selvforsvar.

En squad medic (kan ikke noe godt norsk ord) er først og fremst geværmann, med ekstra trening i førstehjelp, og er dermed utstyrt med mer eller mindre samme angrepsutstyt som sine lagkamerater.

 

Jeg synes at de kan gi medic assault rifle uten mulighet for red dot, 4x etc. finne på unlocks som heller styrker support-kapasiteten. et eller annet som fremhever supportrollen og ikke angrepsevnen.

Lenke til kommentar

De prøvde jo på det i BC2, og til en viss grad i 2142. Når jeg spiller medic bruker jeg lolsupermedkit-oppgraderingene, men det er jo ikke til å komme unna at mange spiller medic utelukkende for LMG-en, akkurat som at medic/assault-klassen i 2142 hadde noen veldig gode alternativer våpenmessig, og var den eneste klassen med de detonerbare anti-altmulig-rakettene. Og så lenge Dice vil fortsette med fireklassers-modellen må de nesten tilrettelegge også for de som vil spille medic uten å være medic også, ergo får vi offensive unlocks for klasser som burde spilles av folk som ønsker å fylle en supportrolle.

 

Jeg sier ikke at jeg liker det, men jeg forstår resonnementet bak valgene. Det de imidlertid kunne gjøre, er å designe support-oppgraderingene litt mindre kjedelige. Medkit som healer fortere og har større rekkevidde er selvsagt nyttige, men det er ikke direkte spennende. Samtidig må det gjerne også være nyttig... Så vidt jeg husker fra 2142 brukte alle assault-folk samme oppsett, fordi ting som smoke grenade og underbarrel shotgun var altfor situasjonsbetingede til å være noe man kunne satse på som standard loadout.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så vidt jeg husker fra 2142 brukte alle assault-folk samme oppsett, fordi ting som smoke grenade og underbarrel shotgun var altfor situasjonsbetingede til å være noe man kunne satse på som standard loadout.

Jeg spilte over gjennomsnittet mye 2142, og alle klanfolk spilte med herzog shotgun som standar oppsett ikke PK-rockets, og ikke så rent få spilte med det av publicfolk og :) Et system veldig likt 2142 tror jeg hadde fungert bra, men burde muligens flytta granatkaster (rockets) fra assault/medic til support elns?

Lenke til kommentar

Mitt problem er: Hvem faen skal ha LMG uten at det blir latterlig? Medic bør ha enten SMG (helst) eller til nød en av de mindre assault-rifles, og da uten GL. Medic i BC2 var jo helt feil. Hvorfor kan ikke BF3 ha 5 klasser? :cry: Så blir den siste Support med LMG og Ammobox.. Perfect.

Lenke til kommentar

Mitt problem er: Hvem faen skal ha LMG uten at det blir latterlig? Medic bør ha enten SMG (helst) eller til nød en av de mindre assault-rifles, og da uten GL. Medic i BC2 var jo helt feil. Hvorfor kan ikke BF3 ha 5 klasser? :cry: Så blir den siste Support med LMG og Ammobox.. Perfect.

 

Kunne ikke vært mer enig. Personlig synes jeg class-oppsettet i Battlefield 2 var perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...