Gå til innhold

Test: Razer Spectre StarCraft II Gaming Mouse (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starcraft-mus høres jo gøy ut, men mangel på ergonomi gjør vel at den ikke er så veldig aktuell. Spesielt siden de SC-spesifikke funksjonene høres passe ubrukelige ut.

 

Til artikkelforfatter ang. tommelknapper på linje: Prøv å legge tommelen over begge knappene samtidig og varier hvor på tommelen du legger trykk ettersom hvilken knapp du vil bruke. Da slipper du å bevege tommelen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Selv har eg en Steelseries Kinzu, som eg er veldig fornøyd med, den har egenskapene til denne, nemlig svært liten og lett. Å ha god kamerabevegelse i SC2 mener eg er essensielt, og det hjelper veldig på å ha god presis mus som gjør det lett å lage bokser for splitting av f.eks marines.

 

Forstår ikke hvorfor mer dpi er bedre eg, selv har min kinzu mulighet for 1600, men eg stiller min ned til 400dpi som eg synes er langt bedre. Muligheten for at mouse acceleration kan slåes helt av er kjempeviktig. Kinzu suger litt her, eg må starte programmet, sette mouse acc. av, så ta ut og inn usben for at det skal gå fint.

 

 

Uansett kjempeartig med en sc2, skal eg ha ny mus skal eg huske på en slik en.

Lenke til kommentar

alternativene du nevner er in my opinion elendige. De argeste konkurrentene til spectre ville jeg påstå er abyssus, krait eller kinzu.

 

For de som bruker fingertip grip er abyssus en strålende mus til Sc2 med den ufortreffelige 3.5 optiske sensoren.

 

Hilsen en som har spilt litt for mye sc2

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...