Gå til innhold

Gamer.no: Må være medlem av Facebook for å få tilgang til konkurranser og annet innhold?


Anbefalte innlegg

Hei. Så nettopp en artikkel på forsiden med tittel "Er du på Facebook? Da kan du få tilgang på eksklusive konkurranser, innblikk bak kulissene og siste nytt."

 

Selv er jeg ikke på facebook, og jeg er ikke interessert i å være der heller. Men innhold til gamer.no er jeg absolutt interessert i, både konkurranser, bak kulissene-innhold og siste nytt. Jeg er litt skuffet over at dere tilsynelatende har eksklusivt innhold på facebook. Hvorfor skal leserne deres si seg enig i facebook sin brukeravtale for å få tilgang til dette innholdet? Mulig dere har et partnerskap med facebook hvor dere får inntekt på dette e.l. som jeg ikke har fått med meg (og hvis så er det jo mer forståelig), men hvis ikke så skjønner jeg ikke hvorfor dere har eksklusivt innhold på facebook. Ville det ikke holde å reklamere for innhold på gamer.no via facebook-siden deres, i stedet for å gjøre ting eksklusivt for facebook-brukere?

 

Håper i allfall ikke jeg går glipp av noe skikkelig spennende, og ville bare si ifra om at jeg ikke ble særlig glad når jeg så akkurat den overskriften.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Så nettopp en artikkel på forsiden med tittel "Er du på Facebook? Da kan du få tilgang på eksklusive konkurranser, innblikk bak kulissene og siste nytt."

 

Selv er jeg ikke på facebook, og jeg er ikke interessert i å være der heller. Men innhold til gamer.no er jeg absolutt interessert i, både konkurranser, bak kulissene-innhold og siste nytt. Jeg er litt skuffet over at dere tilsynelatende har eksklusivt innhold på facebook. Hvorfor skal leserne deres si seg enig i facebook sin brukeravtale for å få tilgang til dette innholdet? Mulig dere har et partnerskap med facebook hvor dere får inntekt på dette e.l. som jeg ikke har fått med meg (og hvis så er det jo mer forståelig), men hvis ikke så skjønner jeg ikke hvorfor dere har eksklusivt innhold på facebook. Ville det ikke holde å reklamere for innhold på gamer.no via facebook-siden deres, i stedet for å gjøre ting eksklusivt for facebook-brukere?

 

Håper i allfall ikke jeg går glipp av noe skikkelig spennende, og ville bare si ifra om at jeg ikke ble særlig glad når jeg så akkurat den overskriften.

 

Du kan ta det helt med ro - det blir ikke noe eksklusivt innhold (i form av faktisk _innhold_) som kun legges ut på Facebook og ikke på selve Gamer.no. Det vil helt sikkert bli kjørt en eller annen konkurranse via Facebook, akkurat som vi tidligere også har dyttet enkelte ting bare på Twitter. Vi er interessert i å bruke alternative kanaler på best mulig måte, noe som i de fleste tilfeller vil være som et tillegg til den vanlige Gamer-forsiden og ikke bare som et sted til å spre innholdet vårt på (det blir kjedelig i lengden). En naturlig følge av det vil være at noe informasjon kun går ut i visse kanaler, men at vi forsøker å gjøre det så tilgjengelig som mulig (blant annet ved å ha Twitter-feeden vår på forsiden, Facebook-boksen på forsiden, etc). Vi må eksperimentere litt for å finne formen som passer både oss og dere, men Gamer.no vil alltid være det viktigste mediumet vårt.

 

Det handler selvsagt også om at vi vil bygge opp et publikum som blir enda gladere i Gamer.no og som har enda større grad av engasjement i forhold til det vi holder på med. Facebook er en fin måte å eksponere folk som ikke nødvendigvis kjenner til Gamer fra tidligere overfor alt det vi har, og da er det også fint å kunne gi noe tilbake til dem (merk at det aldri er noe krav om at man skal følge oss, være fan, like, eller noe annet - det er bare en kanal i tillegg til de vi allerede har - og du kan fint se alt innholdet - inkludert konkurransene - uten å være medlem på Facebook).

 

Vi har forøvrig kjørt samme konkurranse med flere premier også rett på Gamer.no.

 

Hilsen en også ikke-facebookende,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...