Gå til innhold

Sony viser muskler i 2011 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammelt nytt. For Playstation fanboys så er det også verdt å nevne at Xbox ikke har så veldig mange ekslusive titler, Gears of War 3 og Forza 4 selvfølgelig, men PS3 har en hau med spill som ser bra ut på vei.

 

 

Hvis Playstation for nevne move titler som exlusives som teller så har, Xbox en god del "Hardcore" kinect tittler på lur som, Haunted, Project Draco,Steel Batallion Heavy Armor, Codename D,Rise of Nightmares , og ikke minst starwars spillet, og har annelse at de har en del mer på lager

Lenke til kommentar

Gammelt nytt. For Playstation fanboys så er det også verdt å nevne at Xbox ikke har så veldig mange ekslusive titler, Gears of War 3 og Forza 4 selvfølgelig, men PS3 har en hau med spill som ser bra ut på vei.

 

 

Hvis Playstation for nevne move titler som exlusives som teller så har, Xbox en god del "Hardcore" kinect tittler på lur som, Haunted, Project Draco,Steel Batallion Heavy Armor, Codename D,Rise of Nightmares , og ikke minst starwars spillet, og har annelse at de har en del mer på lager

 

Men så er det slikt at det ikke alle som bryr seg om Kinect titlene. Om man vil spille hardcore spill så er den den vanlige kontrolleren folk vil bruke. For hvem vil hoppe rundt i stua og late som om man holder et maskingevær i hendene? Dessuten vil jo også Killzone 3, SOCOM og Modern Combat: Domination få Move modus.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Gammelt nytt. For Playstation fanboys så er det også verdt å nevne at Xbox ikke har så veldig mange ekslusive titler, Gears of War 3 og Forza 4 selvfølgelig, men PS3 har en hau med spill som ser bra ut på vei.

 

 

Hvis Playstation for nevne move titler som exlusives som teller så har, Xbox en god del "Hardcore" kinect tittler på lur som, Haunted, Project Draco,Steel Batallion Heavy Armor, Codename D,Rise of Nightmares , og ikke minst starwars spillet, og har annelse at de har en del mer på lager

 

Men så er det slikt at det ikke alle som bryr seg om Kinect titlene. Om man vil spille hardcore spill så er den den vanlige kontrolleren folk vil bruke. For hvem vil hoppe rundt i stua og late som om man holder et maskingevær i hendene? Dessuten vil jo også Killzone 3, SOCOM og Modern Combat: Domination få Move modus.

 

 

Men så har det seg slik også at det ikke alle som bryr seg om hva Xbox har av exlusives, når det er en artikkel om PS3 exlusives, el kanskje du gjør pga du ville starte en Flamewar, men jeje, ville bare nevne at xbox har mer en bare det

Lenke til kommentar

I don't give a shit about Xbox spill, den diskusjonen kan dere ta et annet sted.

 

Utrolig mye fett som kommer, gleder meg spesielt til The Last Guardian, Journey, Little Big Planet 2, Uncharted 3, Killzone 3 og inFamous 2. Ser også frem til å se hvordan MotorStorm Apocalypse, PlayStation Move Heroes, Resistance 3, Twisted Metal, Sorcery, og Ratchet & Clank: All 4 One blir.

 

Masse masse kult å se frem til.

 

Edit: Det blir et gledelig gjensyn med Ico og Shadow of the Colossus også, gleder meg ti å spille igjennom disse på PS3.

 

 

Dårlige nyheter, konsollekslusiver er lite heldig.

 

AtW

 

Nei, ikke enig. Det er eksklusive spill som skiller konsollene. Uten eksklusiver hadde det jo ikke spilt noen rolle hvilken konsoll man hadde.

 

Er derfor ekstremt glad for at jeg har PS3 og at Sony eier en hel rekke med utrolig gode spillutviklings studioer.

Endret av EmpireNO
Lenke til kommentar

Nei, ikke enig. Det er eksklusive spill som skiller konsollene. Uten eksklusiver hadde det jo ikke spilt noen rolle hvilken konsoll man hadde.

 

Er derfor ekstremt glad for at jeg har PS3 og at Sony eier en hel rekke med utrolig gode spillutviklings studioer.

 

Og hva er ulempen med at alle konsoller hadde hatt et like bra spillbiblotek for spilleren? At det ikke er like bra for famewars er nå en ting, men for gameren er det vel bare bra at konsollen man har "ikke spiller noen rolle".

 

AtW

Lenke til kommentar

Med så mange eksklusiver som Sony pumper ut så må de vell snart passere 360 men er en gang slik att det mestselgende spillet på ps3 er ett multiplattform og jeg lurer vitterligen på, hvor bilr det av de ekslusice spillene som så mange roser opp i skyene men ser man på salgstall så er de som tatt a vinden og det er fordi den vanlige spillern gir blanke f i disse perlene av noe mesterverk.

Lenke til kommentar

Nei, ikke enig. Det er eksklusive spill som skiller konsollene. Uten eksklusiver hadde det jo ikke spilt noen rolle hvilken konsoll man hadde.

 

Er derfor ekstremt glad for at jeg har PS3 og at Sony eier en hel rekke med utrolig gode spillutviklings studioer.

 

Og hva er ulempen med at alle konsoller hadde hatt et like bra spillbiblotek for spilleren? At det ikke er like bra for famewars er nå en ting, men for gameren er det vel bare bra at konsollen man har "ikke spiller noen rolle".

 

AtW

 

Xboxstation?

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Nei, ikke enig. Det er eksklusive spill som skiller konsollene. Uten eksklusiver hadde det jo ikke spilt noen rolle hvilken konsoll man hadde.

 

Er derfor ekstremt glad for at jeg har PS3 og at Sony eier en hel rekke med utrolig gode spillutviklings studioer.

 

Og hva er ulempen med at alle konsoller hadde hatt et like bra spillbiblotek for spilleren? At det ikke er like bra for famewars er nå en ting, men for gameren er det vel bare bra at konsollen man har "ikke spiller noen rolle".

 

AtW

 

 

Så lenge Sony og MS har en stor brukermasse så vil de konkurrere om å tilby de beste spillene og det beste innholdet. Dette kommer oss gamere til gode.

 

Som en annen skrev over her, xboxstation, det hadde jo vært litt kjedelig med bare 1 platform. Vi kan jo trekke det lenger og lage en WiiBoxStation så har man alle spille til Nintendo, Sony og MS på en og samme konsoll. Litt boring kanskje.

 

@whackedorange

 

Du har rett i at perlene ikke selger mest, bortsett fra GT5. :)

 

Call of Duty: Modern Warfare 2 (9 million)

Call of Duty: Black Ops (8.04 million)

Grand Theft Auto IV (7.08 million)

Call of Duty 4: Modern Warfare (5.51 million)

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (5.09 million)

Gran Turismo 5 (5 million)

Final Fantasy XIII (4.45 million)

Uncharted 2: Among Thieves (4.38 million)

Call of Duty: World at War 4.36 million)

Assassin's Creed II (4.25 million)

LittleBigPlanet (4.13 million)

Gran Turismo 5 Prologue (4.04 million)

 

 

Tragisk at CoD selger så mye når det finnes så mye annet bra, men overraskende mange ekslusiver i top 12 mest solgte lista til PS3.

 

10 av de 20 mest solgte spillene til PS3 er faktisk eksklusive PS3 spill.

Endret av EmpireNO
Lenke til kommentar

Og hva er ulempen med at alle konsoller hadde hatt et like bra spillbiblotek for spilleren? At det ikke er like bra for famewars er nå en ting, men for gameren er det vel bare bra at konsollen man har "ikke spiller noen rolle".

 

Konsolleksklusivitet øker konkurransen. En ting er at man trenger flere konsoller, men om man tenker på spillkvaliteten først er eksklusivitet absolutt en god ting. Både Microsoft og Sony sprøyter penger inn i prosjekter de har tro på slik at de holder høyest mulig kvalitet. På den måten skaper de en mer attraktiv konsoll. Hva får vi ut av det? Gode spill.

 

Hvordan ville PC-plattformen sett ut om Activision var den eneste utgiveren?

 

 

Jeg regner forøvrig med at alle fanboytendenser stopper her.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Og hva er ulempen med at alle konsoller hadde hatt et like bra spillbiblotek for spilleren? At det ikke er like bra for famewars er nå en ting, men for gameren er det vel bare bra at konsollen man har "ikke spiller noen rolle".

 

Konsolleksklusivitet øker konkurransen. En ting er at man trenger flere konsoller, men om man tenker på spillkvaliteten først er eksklusivitet absolutt en god ting. Både Microsoft og Sony sprøyter penger inn i prosjekter de har tro på slik at de holder høyest mulig kvalitet. På den måten skaper de en mer attraktiv konsoll. Hva får vi ut av det? Gode spill.

 

Hvordan ville PC-plattformen sett ut om Activision var den eneste utgiveren?

 

 

Jeg regner forøvrig med at alle fanboytendenser stopper her.

 

Akkurat om at TVer er kompatible gjør at konkkuransen innen TV-produksjon er lav? Eller konkkuransen på nettsider er lav fordi jeg bare kan få tak i NGT og CD? Eller hva med den lave konkurransen på musikk, fordi CD er det eneste fysiske formatet som selger noe særlig? Standarisering øker konkurransen, den minker den ikke. Innholdsleverandører kan ha hard konkurranse uten at de som leverer det innholdet kjører på det har det.

 

AtW

 

 

Så lenge Sony og MS har en stor brukermasse så vil de konkurrere om å tilby de beste spillene og det beste innholdet. Dette kommer oss gamere til gode.

 

Som en annen skrev over her, xboxstation, det hadde jo vært litt kjedelig med bare 1 platform. Vi kan jo trekke det lenger og lage en WiiBoxStation så har man alle spille til Nintendo, Sony og MS på en og samme konsoll. Litt boring kanskje.

 

 

Ja, jeg synes filmer er kjempekjedlig, for jeg kan jo se alle på samme TV-skjerm...

 

AtW

Lenke til kommentar

Det jeg liker best med PS3 er at den fyller ut spill-PCen min så godt.

Sony lar aldri noen av sine eksklusiver dukke opp på PC, men det samme gjelder ikke for Microsoft.

Spillene jeg spiller på PS3 er helt ulike de jeg spiller på PC så jeg gleder meg alltid til å sette meg foran PS3en igjen etter en lang periode med PC spilling.

Jeg spiller en del multititler på den som RDR og AC selvsagt, men gleder meg stort til eksklusiver som Last Guardian og Infamous 2.

 

Eksklusiver er selvsagt best for de som har absolutt alle konsollene, men merker at jeg har nok utvalg med PC, PS3 og DS.

Lenke til kommentar

Akkurat om at TVer er kompatible gjør at konkkuransen innen TV-produksjon er lav? Eller konkkuransen på nettsider er lav fordi jeg bare kan få tak i NGT og CD? Eller hva med den lave konkurransen på musikk, fordi CD er det eneste fysiske formatet som selger noe særlig? Standarisering øker konkurransen, den minker den ikke. Innholdsleverandører kan ha hard konkurranse uten at de som leverer det innholdet kjører på det har det.

 

Ganske pussige eksempler du tar fram. Det er flere TV-produsenter på markedet, alle vil være bedre enn de andre for å selge best. Det kommer gjerne ut mange forskjellige modeller fra én produsent hvert år, i motsetning til konsollene som gjerne skal leve i 7-8 år. CD-eksempelet er jo veldig lite logisk, da vi her må fokusere på musikken i stedet for CDen. Artister må jobbe knallhardt (sett at de ikke er i listepop-bransjen) for å skille seg ut og levere sakene.

 

Fordelen med å ha flere konsoller er, som jeg har sagt, at produsentene av konsollene ønsker at spillene som kommer på sin konsoll skal være best mulig. Det er ikke konsollen i seg selv som blir bedre med årene, men spillbiblioteket, som blir forsterket ved at produsentene støtter spillutviklere økonomisk.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...