Gå til innhold

Gjør comeback med tissekonsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da får vi bare håpe at produktet ikke er bare dritten som trekker Segas gode rykte ned i dass.

 

Det er vel heller pisset som trekker Segas gode rykte ned i urinalen. :p

 

Personlig, så pleier jeg å bruke offentlige toaletter med den innstilling av at dette skal gå raskt. Bruke ekstra tid på tissespill høres helt søkt ut.

 

Pft, hva med multiplayer? World of Peecraft? StarCrap? Duke Pukem? :p

Lenke til kommentar

Vel, det kan ha noe for seg.

 

Tyskerne er flinke på å måle det meste her i verden, og har faktisk en egen TÜV-standard for toaletter, der sprut er en av de målbare faktorene. Ved å male en liten bie eller annet på det ideelle punktet i toalettet hvor det blir minst sprut, så fikk de redusert mengden sprut utenfor toalettet med flere ti-talls prosent. Et system som ToyLet vil kunne redusere sprut enda mer, fantastisk!

 

For oss andre som hverken jobber i TÜV, Sega, eller i renholdsbransjen så er det vel bare en ting å si: Tøv!

Lenke til kommentar

Japan lager de beste mannlig sexleketøy og. Synes ikke det var så snålt dette produktet, selv har eg når eg har pisset ute, hatt som mål å pisse lengst mulig. Eg hadde uansett koset meg med et slikt produkt.

Slik "rar" kreativitet som dette tar eg som et håp for menneskeheten, at vi tør lage noe utenom det vanlige.

 

Viss eg har forstått det riktig da, at dette skal være på en offentlig toalett, og ikke i heimen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...