Jump to content
Sign in to follow this  
Joachim_F

Betal hva du vil for fem spill (PC, Mac)

Recommended Posts

Annonse

Jeg fikk faktisk email fra Humble Bundle Pack 1 om at disse spillene nå var på steam. Fikk tilogmed gratis kode for alle spillene! :D

Skal sies at jeg ikke kjøpte denne pakken i utgangspunktet, men jeg registrerte meg på nettstedet.

Alle spill som må reklamere med seg selv som "Indie" for å bli solgt er som regel ikke verdt å kjøpe. En del av disse spillene er gode unntak :)

Kjøpt! Braid og Machinarium har jeg hatt lyst på lenge. Angrer på at jeg ikke kjøpte forrige gang også, men hvis det kommer flere vil det bli en vane. :)

Flott pakke! :) Kjøpte den forrige og har kjøpt denne nå. Hadde Braid og Machinarium fra før, to veldig gode spill, ingenting imot å støtte opp på nytt. :)

Ser ikke ut som Cortex Command eller Revenge of the Titans er på Steam enda. Mulig vi får tilgang til spillene på Steam senere en gang, hvis vi er heldige. Slik de gjorde med den første pakken. Veldig praktisk å ha det på Steam. Selv om en DRM fri installasjonsfil heller ikke er noe stort problem. :)

Hvor mye velger egentlig folk å betale for dette? Jeg valgte 20$, i litt mangel av penger før jul, og siden jeg har to av spillene fra før.

Har egentlig jæskli lyst å kjøpe denne pakka, men er jo totalt raka fant. Og jeg vil føle meg råtten om jeg betaler 3-4 dollar for pakka.

Cortex Command er et genialt konsept, men det ser ut som om det går veldig lang tid mellom oppdateringene. Håper tilskuddet gjør at utvikleren får mer tid til spillet.

Edit: Det er visstnok ikke tid eller penger det står på, men heller latskap fra utvikleren Data.

Forøvrig et meget godt kjøp.

Har egentlig jæskli lyst å kjøpe denne pakka, men er jo totalt raka fant. Og jeg vil føle meg råtten om jeg betaler 3-4 dollar for pakka.

Du kan jo kjøpe den nå for $3 og så kjøpe den på nytt senere. :)

Edited by Zarunil

Braid og Osmos har jeg fra før, og Machiniarium har jeg kjøpt fra utivkleren sin side, men installer-filen virket ikke.

Betalte derfor bare 1 dollar. De to andre spillene kommer jeg ikke til å spille. En ting er at jeg ikke har lyst til å spille de, og den andre er at jeg betalte så lite fordi jeg bare ville ha tilgang på spill jeg hadde fra før. Blir derfor litt umoralskt å spille de andre da.

Edited by Error