Gå til innhold

Betal hva du vil for fem spill (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott pakke! :) Kjøpte den forrige og har kjøpt denne nå. Hadde Braid og Machinarium fra før, to veldig gode spill, ingenting imot å støtte opp på nytt. :)

 

Ser ikke ut som Cortex Command eller Revenge of the Titans er på Steam enda. Mulig vi får tilgang til spillene på Steam senere en gang, hvis vi er heldige. Slik de gjorde med den første pakken. Veldig praktisk å ha det på Steam. Selv om en DRM fri installasjonsfil heller ikke er noe stort problem. :)

 

Hvor mye velger egentlig folk å betale for dette? Jeg valgte 20$, i litt mangel av penger før jul, og siden jeg har to av spillene fra før.

Lenke til kommentar

Cortex Command er et genialt konsept, men det ser ut som om det går veldig lang tid mellom oppdateringene. Håper tilskuddet gjør at utvikleren får mer tid til spillet.

 

Edit: Det er visstnok ikke tid eller penger det står på, men heller latskap fra utvikleren Data.

 

Forøvrig et meget godt kjøp.

 

Har egentlig jæskli lyst å kjøpe denne pakka, men er jo totalt raka fant. Og jeg vil føle meg råtten om jeg betaler 3-4 dollar for pakka.

Du kan jo kjøpe den nå for $3 og så kjøpe den på nytt senere. :)

Endret av Zarunil
Lenke til kommentar

Braid og Osmos har jeg fra før, og Machiniarium har jeg kjøpt fra utivkleren sin side, men installer-filen virket ikke.

 

Betalte derfor bare 1 dollar. De to andre spillene kommer jeg ikke til å spille. En ting er at jeg ikke har lyst til å spille de, og den andre er at jeg betalte så lite fordi jeg bare ville ha tilgang på spill jeg hadde fra før. Blir derfor litt umoralskt å spille de andre da.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...