Gå til innhold

Jorden angripes i Mass Effect 3 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ganske sikker på at vi kom til å besøke jorden en eller annen gang. Tror det kan bli ganske morsomt selv om det er litt rart å dra til jorden i et spill som har så mange andre interessante planeter vi fortsatt ikke har sett.

Håper de gjør historien mer episk denne gangen. Det jeg likte minst med ME2 var at historien hadde så lite med det store og hele å gjøre (bortsett fra en avsløring på slutten). Det er mye man kan si om historien i ME1, men jeg følte den gjorde det bedre på dette punktet. Historien var klisjè men på en god måte (hvis det er mulig).

Jeg hadde lyst til å se hvordan ME1 endte, mens jeg allerede visste hvordan ME2 skulle ende (mye på grunn av elendig markedsføring).

Jeg håper dette angrepet skjer i begynnelsen av spillet og at Bioware ikke har tenkt til å avsløre hver eneste hendelse i spillet nok en gang.

 

Ellers synes jeg kampsystemet fra ME2 kan være som det er (likte dog ikke ammo systemet). Håper de faktisk gir oss et "inventory" denne gangen, og gir oss flere muligheter når vi går opp i nivå. Og jeg regner med at de ikke er ondskapsfulle nok til å putte inn planet scanning igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...