Gå til innhold

Moderne skytespill fra Bioware?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har jo allerede utvidet til MMO-sjangeren, selv om man kan argumentere med at det bare er vanlig RPG på en litt større skala og med bedre multiplayerinfrastruktur. Skytemekanikk har de jo, som MrLee sier, demonstrert at de kan nå. Om de hopper til førstepersonsperspektivet, så ser jeg ikke for meg at det skal bli noen katastrofe.

 

Det slo meg forresten at hvis hele Battlefieldklone-greien blir en aktualitet, så har jo EA nettopp demonstert at de er villige til å "låne ut" DICE for å lage multiplayerdelen i spill (MoH). Et DICE-skapt multiplayer-FPS satt til ME-universet ville vært som de fleste høytider på en gang. Og litt bedre enn det igjen. ... Men det er kanskje å dra det litt langt. Fin tanke uansett. :p

Lenke til kommentar

Vil berre påpeke at Mass Effect 3 ER under utvikling sjølv om det kanskje ikkje er annonsert sånn "offisielt". Kjelde

 

Hugser jo at både EA og Bioware bekrefta at det skulle vera ein trilogi så at ME3 kjem burde ikkje vera ein overaskelse for nokon.

 

 

MEN! Om denna video'en som dei visar er ME3 er eg litt skeptisk til, men skal ikkje utelukkast. Det er jo kanskje ein CGI trailer som ikkje reflekterar grafikken dei brukar som det dei gjorde med den fyrste ME2 traileren, for eksempel. Kjelde. Einaste eg stussar på då er at fyren ikkje ser ut som den "normative" Shepard som dei har brukt heile tida. Men, igjen, spekulasjonar.

 

Mass Effect 3 KJEM og det skal ikkje me vera redd for, og det vil verta i akuratt samma format og RPG-stil som dei to før, det tvilar eg ikkje på eit sekund. Men seie ikkje nei til eit anna spel i Mass Effect universet.

Endret av Mendoza
Lenke til kommentar

I andre nyheter så har Bioware på Facebook of Twitter publisert en såkalt QR-kode (eller 2 dimensjonal strekkode) som gir tallrekken 001101010011010100101110001110000011010000110101.

 

I "normale" tall bli det 55.845, som mange glupinger på Facebook kan fortelle er atomvekten på jern.

 

Ja, Bioware leker med oss <_<

 

55.845, 55,845 i koordinater tilsier at det kan være i russland, like ved Imyanovo.

 

Vet ikke om det i hele tatt er koordinater da men :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...