Gå til innhold

– Velger spill fremfor sex (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, eneste gangene jeg har "godtatt" klaging på mengden spilling er når det har tatt betydelig mer tid enn hva daværende kjæreste har brukt på sine hobbyer.

 

Eller kanskje jentene bør prøve å forstå at noe er galt når man taper kampen om oppmerksomhet til ett dataspill :p Hvor feilen ligger varierer nok fra person til person.

Lenke til kommentar

Hehehe, dette var litt morsom lesing. Personlig så har jeg aldri valgt å spille fremfor det sosiale, så vil tro dama er ganske fornøyd. Forøvrig er min bedre halvdel glad i å spille litt selv, og da blir det lettere å snike seg til et par timer foran PC`n mens hun sitter ved PS3`n :D

Lenke til kommentar

Say whut?

Tv-spill, pc-spill eller hva enn det skulle være, man velger ikke underholdning fremfor å få seg et ligg.

Men det var jo en aldri så liten episode hvor jeg valgte å dra hjem på hybelen for å spille GTA IV fremfor å besøke exen min. Men kort og greit var det ikke bare det at jeg likte å spille som gjorde at jeg valgte å dra hjem fremfor å være med henne.

Lenke til kommentar

Hvor kommer bildet fra? er det officielt eller er det fanart? Uansett, Garrus er hawt ;)

Bildet fan-art og kan finnes her: Mass Effect - After the Reaper

 

Men Gamer.no: Har dere fått tillatelse til å bruke dette bildet da? Ikke bare er det merket (på deviantArt) med © (Copyright), og ikke t.d. CC, men dere har jo aldri noen bildetekst med navngiving og credit.

Lenke til kommentar

Hvor kommer bildet fra? er det officielt eller er det fanart? Uansett, Garrus er hawt ;)

Bildet fan-art og kan finnes her: Mass Effect - After the Reaper

 

Men Gamer.no: Har dere fått tillatelse til å bruke dette bildet da? Ikke bare er det merket (på deviantArt) med © (Copyright), og ikke t.d. CC, men dere har jo aldri noen bildetekst med navngiving og credit.

Vi har byttet toppbildet pga tvil om opphavsrett, takk for innspill.

Lenke til kommentar

Bedre med en mann som spiller dataspill enn en som gir deg 100% oppmerksomhet!

 

Tror ikke det å gi noen 100% oppmerksomhet har noe med denne saken å gjøre, men heller at det er snakk om et valg - hvor mannen har vurdert begge opsjonene og allikevel bestemmer seg for å sette seg ned og spille super mario før leggetid fremfor å slenge seg i høyet med kjæresten sin.

Lenke til kommentar

Nå er det jo en kjent sak, hvertfal en populær myte, at menn ikke er så flinke til å oppfatte diverse signaler jenter gir om ditt og datt. Spørsmål å undersøke i forbindelse med denne saken er om gamere generelt er dårligere på å oppfatte antydiningene fra partneren, eller om spillingen stjeler oppmerksomhet som ellers ville blitt brukt til å se om partnern var lysten på noe godt.

Fra den ikke spillende del sin side kan dette fort tolkes som at den andre velger spill framfor han/henne, når i virkeligheten vedkommende aldri oppfattet hva partneren ønsket. Dette kan vel også gjelde alle mulig andre hobbier. Vil en frimerkesamler heller samle frimerker enn å få seg et ligg? Eller samler han frimerker for å få seg et ligg?

Min hypotese er at hvis to partnere i et forhold har forskjellig grad av hobby tid/lidenskap, så vil det skjære seg. En som er lidenskapelig opptatt av spill, vil gjerne bruke så så mye tid av dagen/uken på å spille, og da lider den som ikke har en like tidkrevende hobby.

 

Uansett tror jeg dette fenomenet gjelder for de fleste tidkrevende hobbier, gutter såvel som jenter.

Lenke til kommentar

Dette gjelder vel strengt tatt de som har vært i forhold i lengre tid, jeg har vært og er lidenskapelig gamer på alle plattformer og det spiser timer. MEN jeg skulle glatt kutta ned på betraktelige timer om sexytime hadde vært alternativet....singel og gamer....dårlig mix...

Jeg har sammen med dama mi i snart 7 år nå, men velger mye heller litt hankypanky enn noen timer på Xboxen :p

 

Synes heller ikke det er SÅ utrolig rart. Heller hoppe på et helt nytt, spennende spill enn å ha sex for 3598. gang med samme gamle kjerring :D

 

HAHA!

Haha! Håper dama di aldri får lese det der.

Eller... Det kunne jo ha blitt ganske moro :p

Lenke til kommentar

Menn trenger da ikke ta hensyn til jenters signaler. De skal trå til når vi ønsker det.

Hjelper jo lite at dama har lyst på sex hvis jeg ikke har det.

Vil jeg ha sex, så vil jeg ha det NÅ - ikke når dama begynner å vifte med håret eller bite seg i underleppa.

 

Dette gjelder vel strengt tatt de som har vært i forhold i lengre tid, jeg har vært og er lidenskapelig gamer på alle plattformer og det spiser timer. MEN jeg skulle glatt kutta ned på betraktelige timer om sexytime hadde vært alternativet....singel og gamer....dårlig mix...

Jeg har sammen med dama mi i snart 7 år nå, men velger mye heller litt hankypanky enn noen timer på Xboxen :p

 

Synes heller ikke det er SÅ utrolig rart. Heller hoppe på et helt nytt, spennende spill enn å ha sex for 3598. gang med samme gamle kjerring :D

 

HAHA!

Haha! Håper dama di aldri får lese det der.

Eller... Det kunne jo ha blitt ganske moro :p

Jeg har vært sammen med dama siden -92, så jeg ser mer nytteverdien av å prøve ut noen nye spill enn å gjøre noe man uansett kan så altfor godt :whistle:

Lenke til kommentar

<snip>

Jeg har vært sammen med dama siden -92, så jeg ser mer nytteverdien av å prøve ut noen nye spill enn å gjøre noe man uansett kan så altfor godt :whistle:

I følge dokumentarfilmer jeg har sett på internett, så finnes det tydeligvis mengder med ekstrautstyr som kan gjøre ting mer spennende.

Kall de gjerne "tilleggspakker", om du vil. Kanskje det vekker lysten mer? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...