Gå til innhold

COD: BO X360 vs PS3 - 3D


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Framrate er jo "alt", og det er litt overraskende å se at X360 ligger foran på f.eks COD: BO her.

 

Lens of truth

 

Eurogamer har laget trailere som viser det samme i 3D

 

PS3 i 3D

 

X360 i 3D

 

PS3 faller under 20 fps noen steder, og det er jo merkbart. Ellers ligger jo X360 høyere på 3D (stereoskopisk) noe som overrasket meg. Forøvrig kan jeg si at spillet er konge i 3D

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se der ja. Det er tydelig at teksturene loader tregere på Xbox 360-versjonen.

Jeg har merket dette selv, og kan være litt plagsomt til tider.

Nå kan ikke jeg noe særlig om 3D-teknologier, men det er vel litt rart at PS3, som en konsoll som vil utnytte 3D en del i kommende spill, yter dårligere her?

 

Det skal sies at jeg opplevde en stygg FPS-drop i 360-versjonen.

Hvor? Se i spoiler...

 

 

Ute i fengselsgården, hvor det var MASSE skyting.

 

Endret av Amored
Lenke til kommentar

1: Kvifor fant du ikkje ut at dette passa inn under "Head to Head Comparison"-tråden? :p

 

og

 

2: Er det verkeleg overraskande at X360 har høgare framerate også i 3D, når det også har vore tilfelle i "2D" for MW2, WaW og no òg BO (og sikkert MW1 sidan alle er basert på mykje den same motoren)?

 

Greit, Microsoft har ikkje skrytt av 3D-mulighetane slik som Sony har. Men det er ganske enkelt fordi Sony har to føtter og ein arm planta i Bluray-leiren og selger alt som trengst for 3D: TV, Bluray-spelar, receivers/forsterkarar og PS3.

Lenke til kommentar

1: Kvifor fant du ikkje ut at dette passa inn under "Head to Head Comparison"-tråden? :p

 

og

 

2: Er det verkeleg overraskande at X360 har høgare framerate også i 3D, når det også har vore tilfelle i "2D" for MW2, WaW og no òg BO (og sikkert MW1 sidan alle er basert på mykje den same motoren)?

 

Greit, Microsoft har ikkje skrytt av 3D-mulighetane slik som Sony har. Men det er ganske enkelt fordi Sony har to føtter og ein arm planta i Bluray-leiren og selger alt som trengst for 3D: TV, Bluray-spelar, receivers/forsterkarar og PS3.

+1

 

Ikkje særs overraskande at dei klarar presse meir utav ein konsoll med ein plattform dei er meir kjend med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...