Jump to content
Sign in to follow this  
mcgroven

Lysten på egen Helghast-maske? (PS3)

Recommended Posts

Annonse

Ser ut som om den ikke er til for å ta på seg, slik som Halo 3 Legendary Edition-hjelmen. Men allikevel må jeg si meg enig med AltF4, dette er egentlig ikke et spill jeg er veldig interessert i, men jeg får styrtlyst på samlerutgaven allikevel.

Skulle så vannvittig gjerne hatt den hjelmen ved siden av Master Chief-hjelmen min! Skulle prøvd KZ3-betaen, slik at jeg kunne gjort meg opp en mening om dette spillet i forhold til forgjengeren, men samlerutgaven ser veldig forlokkende ut uansett. Med mindre spillet i seg selv går for 3-400,- ved lansering, kanskje jeg tar den helt ut. :)

Den samlerpakka der så veldig lekker ut og har litt lyst på den selv om jeg ikke er noen enorm fan av sjangeren, men enig med andre att som regel så kommer det tøffe samlerpakker til spill man ikke liker men iallefall samlerpakken til GT5 er noe som er kjøpt.

Jaha? Du har ingen hobbier hvor du går litt lengre for å skaffe noe ekstra stilig å vise fram? Jegere viser gjerne fram eksotiske trofee (kjenner en som har tatt turer til afrika og jaktet, lovlig selvsagt), samme med fiskere. Bil entusiaster har som ofest en bil som både er upraktisk og som man kun får bruke en brøkdel av kraften til her i landet. Hva er det du ikke forstår?

Det jeg ikke forstår er hva dere synes er så fantastisk med den? Hjelmen ser billig og veldi plastikk ut mens en actionfigur var kult når jeg var.. 10? husker ikke helt. Eneste jeg frostår er pakker der du faktisk får litt greier in-game. Slik som heftigere våpen og rustninger.

Det begynner visst å bli standard med disse bystene etterhvert. Alien Antholgy med egg, Terminator 2 med Terminator hodet, Indiana Jones 4 hadde krystall hode byste. Hvor skal en stakkars putte alle sakene? :p

Hvorfor kommer alle de beste samlerutgavene til spill jeg egentlig ikke er interessert i?

Fordi du interesserer deg i feil spill :whistle:

Jeg ser virkelig fram til KZ3, men håper for all del at de gjør noe med kontrollen.