Gå til innhold

Lysten på egen Helghast-maske? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle så vannvittig gjerne hatt den hjelmen ved siden av Master Chief-hjelmen min! Skulle prøvd KZ3-betaen, slik at jeg kunne gjort meg opp en mening om dette spillet i forhold til forgjengeren, men samlerutgaven ser veldig forlokkende ut uansett. Med mindre spillet i seg selv går for 3-400,- ved lansering, kanskje jeg tar den helt ut. :)

Lenke til kommentar

Jaha? Du har ingen hobbier hvor du går litt lengre for å skaffe noe ekstra stilig å vise fram? Jegere viser gjerne fram eksotiske trofee (kjenner en som har tatt turer til afrika og jaktet, lovlig selvsagt), samme med fiskere. Bil entusiaster har som ofest en bil som både er upraktisk og som man kun får bruke en brøkdel av kraften til her i landet. Hva er det du ikke forstår?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...